22.1.14

Βλέπουν DVD και συνδρομητική TV



Η μνημονιακή λιτότητα διαπερνάει και την ελληνική ιδιωτική τηλεόραση. Η φτώχεια των τηλεοπτικών προγραμμάτων  που μεταδίδουν οι ελεύθεροι σταθμοί έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της συνδρομητικής τηλεόρασης και των αλυσίδων ενοικίασης DVD. Επίσης αρχίζει να διαφαίνεται πως σταδιακά ένα τμήμα του κοινού, κυρίως νέοι εγκαταλείπουν την τηλεόραση και παρακολουθούν τα πάντα μέσα από το Internet.


Η φθηνή επιλογή των τούρκικων προγραμμάτων  σε συνδυασμό με τις επαναλήψεις γεμίζει ξανά τα DVD Club που εμφανίζουν αύξηση της πελατείας τους καθώς ο κόσμος ψάχνει για μια φθηνή λύση ψυχαγωγίας. Στον τομέα αυτό επενδύει και οι συνδρομητική τηλεόραση που μετράει στο σύνολο περίπου 670 χιλ. πελάτες με τη Nova να έχει τον πρώτο λόγο και περισσότερους από 440 χιλ. συνδρομητές  και τον ΟΤΕ TV, να ακολουθεί με 230.000 συνδρομητές. Η διάθεση του προϊόντος Nova 3Play(Internet, τηλέφωνο, τηλεόραση) άνοιξε νέους δρόμους, ενώ πλέον ένα τμήμα της διαφήμισης κατευθύνεται  προς τη συνδρομητική τηλεόραση, η οποία όμως έχει υψηλό κόστος λειτουργίας εξαιτίας του κόστους των αθλητικών δικαιωμάτων.


Η ιδιωτική τηλεόραση έχει να αντιμετωπίσει ένα ακόμη αντίπαλο. Δεν είναι μόνο η διαφημιστική δαπάνη που συρρικνώνεται. Πλέον απέναντι στους «μεγάλους», εμφανίζονται να «ψηλώνουν» και οι μικροί. Οι περιφερειακοί τηλεοπτικοί σταθμοί επιτρέποντας να μεταδοθούν κι άλλες απόψεις, πέραν των μνημονιακών, αθροιστικά  πολλές φορές κατακτούν την πρώτη θέση της θεαματικότητας. Γι΄ αυτό και τον τελευταίο καιρό καταγράφεται έντονη κινητικότητα με την ενίσχυση των περιφερειακών σταθμών, με πρόσωπα και στελέχη. 

1 σχόλιο:

xaris είπε...

λεφτά για έξω δεν υπάρχουν οπότε μόνο σπίτι παρέες και tv και με τις υψηλές τιμές που έχει ο οτε λογικό όλοι να βάζουν nova