Αναδιάταξη του τηλεοπτικού σκηνικού και στην ελεύθερη τηλεόραση. Η
επένδυση του ΑΝΤ1 στα live τηλεπαιχνίδια
reality φέρνει εκτός από την πρώτη θέση
στη θεαματικότητα και ένα μέρος του νεανικού κοινού, διεκδικώντας έτσι και την
πρώτη θέση στη διαφημιστική δαπάνη.
Το Mega δείχνει να χάνει έδαφος, αφού έχει εκτεθεί στη ανοικτή υποστήριξη του
Μνημονίου, ακολουθώντας πολιτική
λιτότητας στο πρόγραμμα προκειμένου να εξυπηρετήσει το δανεισμό του. Ο Alpha εμφανίζεται περισσότερο ισορροπημένος με πρόγραμμα
που ικανοποιεί το κοινό και τη διαφημιστική αγορά. Το Star
Channel συνεχίζει στη συνταγή της
ψυχαγωγίας, προσθέτοντας και ενημέρωση στο πρόγραμμά του, ενώ ο Σκάι δείχνει να
είναι σε περίοδο αλλαγών κυρίως στον ενημερωτικό του τομέα."Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου