Το κριτήριο της κάλυψης του κόστους του Champions League από
τη διαφήμιση, δεν είναι το μοναδικό, τουλάχιστον για την TEAM. Η εταιρεία που εκπροσωπεί την UEFA θεωρεί πως δίνει στο εκάστοτε τηλεοπτικό δίκτυο ένα
προϊόν με «ειδικό βάρος», το οποίο επιτρέπει την ανάπτυξη μιας στρατηγικής με
άξονα το Champions League. Στόχος του βέβαια είναι η αύξηση
του τιμήματος, ακόμη και αν τα δίκτυα καταγράφουν ζημιές στα οικονομικά τους,
όπως συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια και στην Ελλάδα. Επίσης είναι στη
διακριτική ευχέρεια της TEAM να παραχωρήσει τα δικαιώματα σε ελεύθερο σταθμό, να τα
δώσει όλα στη συνδρομητική τηλεόραση, ή
και να αποφασίσει πως δεν τα παραχωρεί.
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου