15.5.12

Σύγκρουση ΜΜΕ-ΣΥΡΙΖΑ




Το αποτέλεσμα των εκλογών αλλάζει και τον τρόπο επικοινωνίας πολιτικών , ΜΜΕ και κοινού. Το «όχι» του Αλέξη  Τσίπρα στο δελτίο του Mega, φαίνεται να ήταν η αρχή μιας νέας πολιτικής στάσης  που απορρίπτει το «κατεστημένο των ΜΜΕ» και αναζητάει νέο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό, και με άλλους δημοσιογράφους.


Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε να απαντήσει απευθείας στο κοινό και μέσω  Facebook με μια φράση στην επικοινωνιακή καταιγίδα που δέχεται το κόμμα του για την άρνησή του, συμμετοχή σε οικουμενική κυβέρνηση “Θα μπορούσε η εβδομάδα 6-13 Μαΐου να γιορτάζεται κάθε χρόνο ως εβδομάδα ανεξάρτητης και αντικειμενικής δημοσιογραφίας… ήταν το ειρωνικό του σχόλιο  για Μέσα και δημοσιογράφους. Το προφανές είναι πως, όπως και το προηγούμενο διάστημα έτσι και τώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ εισπράττει εκλογικά από το σε βάρος του κλίμα που μεταδίδουν τα media. 

Το δεύτερο του βήμα ήταν η χθεσινή συνέντευξη στο εθνικό πρακτορείο ειδήσεων ΑΠΕ, απαντώντας απευθείας στις ερωτήσεις του κοινού, κάτι που είχε κάνει ο ίδιος και στην εκλογική αναμέτρηση του 2009. Παράλληλα, το τελευταίο διάστημα ο ΣΥΡΙΖΑ ενεργοποίησε στο Internet το www.left.gr, στο οποίο αποτυπώνεται η ειδησεογραφία, από την οπτική ματιά του κόμματος.

Αντιθέτως σε δεύτερη μοίρα φαίνεται να βρίσκονται τα άλλα, δύο κομματικά ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ, «Αυγή» και Κόκκινο» τα οποία έχουν χαμηλή απήχηση- αναντίστοιχη της επιρροής του κόμματος και υψηλές ζημιές που πρέπει να καλυφθούν. Και τα δύο ΜΜΕ λειτουργούν με παλαιά αντίληψη ως κομματικά, αδυνατώντας να καλύψουν τις ανάγκες που διαμορφώνονται

Δεν υπάρχουν σχόλια: