Το περσινό ντέρμπι στο Καραϊσκάκη
μεταξύ Ολυμπιακού –ΠΑΟ (ΝΕΤ) είναι στην κορυφή της σχετικής λίστας της Nielsen για τα
δημοφιλέστερα τηλεοπτικά αθλητικά προγράμματα
για την περίοδο 2010-11, με μερίδιο τηλεθέασης 18,7%. Οι Έλληνες
τηλεθεατές που συμμετέχουν στη μέτρηση της Nielsen ψηφίζουν Μπάρτσα, ενώ παρουσία έχει και ο Παναθηναϊκός.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο αγώνας της εθνικής με τη Λετονία (Mega) με 17,8% και την τρίτη θέση “μοιράζονται” ο αγώνας Μπάρτσελόνα –ΠΑΟ(Mega) για το Champions League και το Ελλάδα-Ισραήλ (Mega), με 17,7%. Όλα τα υπόλοιπα είναι Μπάρτσα. Η αναμέτρηση
με τη Μαντσετσερ Γιουνάιτεντ (ΝΕΤ) για το Champions League είχε μερίδιο 16,4%, το ΠΑΟ-Μπαρτσα (ΝΕΤ) 15,3% , η αναμέτρηση Μπαρτσα Ρεάλ
Μαδρίτης (Mega) 15,2%, και η ρεβάνς Ρέαλ Μπάρτσα-Ρεάλ (ΝΕΤ) με 15%. Στη ένατη
θέση το ΠΑΟ-Ρουμπίν Καζάν (NET) με 14,4% και η απονομή του τροπαίου στη ομάδα
της Βαρκελώνης, μετά την κατάκτηση της ευρωπαϊκής διοργάνωσης, με το ίδιο ποσοστό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου