22.11.11

Μπάρτσα και ντέρμπι



Το περσινό ντέρμπι  στο Καραϊσκάκη μεταξύ Ολυμπιακού –ΠΑΟ (ΝΕΤ) είναι στην κορυφή της σχετικής λίστας της Nielsen  για τα δημοφιλέστερα τηλεοπτικά αθλητικά προγράμματα  για την περίοδο 2010-11, με μερίδιο τηλεθέασης 18,7%. Οι Έλληνες τηλεθεατές που συμμετέχουν στη μέτρηση της Nielsen ψηφίζουν Μπάρτσα, ενώ παρουσία έχει και ο Παναθηναϊκός.
 Στη δεύτερη θέση βρίσκεται  ο αγώνας της εθνικής με τη Λετονία (Mega) με 17,8% και την τρίτη θέση “μοιράζονται” ο αγώνας  Μπάρτσελόνα –ΠΑΟ(Mega) για το Champions League και το Ελλάδα-Ισραήλ (Mega), με 17,7%.  Όλα τα υπόλοιπα είναι Μπάρτσα. Η αναμέτρηση με τη Μαντσετσερ Γιουνάιτεντ (ΝΕΤ) για το Champions League είχε μερίδιο 16,4%, το ΠΑΟ-Μπαρτσα (ΝΕΤ) 15,3% , η αναμέτρηση Μπαρτσα Ρεάλ Μαδρίτης (Mega) 15,2%, και η ρεβάνς  Ρέαλ Μπάρτσα-Ρεάλ (ΝΕΤ) με 15%. Στη ένατη θέση το ΠΑΟ-Ρουμπίν Καζάν (NET) με  14,4% και η απονομή του τροπαίου στη ομάδα της Βαρκελώνης, μετά την κατάκτηση της ευρωπαϊκής διοργάνωσης,  με το ίδιο ποσοστό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: