8.11.11

Μείωση 15,5% στη διαφήμιση




Η μείωση στην ονομαστική διαφημιστική δαπάνη συνεχίζεται. Στο πρώτο 10μήνο του έτους  το σύνολο εξατμίστηκαν  239 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη  μειώθηκε κατά 15,5% στο 1.300.877 ευρώ, έναντι 1.539.448 ευρώ, το 10μηνο του 2010. Η τηλεόραση είναι ο μοναδικός κλάδος που έχει αντιστάσεις, χάνοντας μόλις 3,96% και συνολικά ονομαστική δαπάνη  458 εκατ. ευρώ, έναντι 476 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Τα περιοδικά υποχώρησαν στα 471 εκατ. ευρώ (21,82%) οι εφημερίδες στα 300 εκατ. ευρώ (-16.32%)  και  το ραδιόφωνο στα 70 εκατ. ευρώ (-29,41%). Στο μεσοδιάστημα από το Σεπτέμβριο ως τον Οκτώβριο του 2011  η διαφημιστική δαπάνη  στην τηλεόραση  αυξήθηκε κατά 24,52%   στα 60 εκατ. ευρώ, έναντι  της συνεχιζόμενης  πτώσης στους υπόλοιπους κλάδους.. Τα περιοδικά υπο0χώρησαν στα 47 εκατ. ευρώ (-27,84%) οι εφημερίδες στα 34 εκατ. ευρώ (-16,64%)  και το ραδιόφωνο στα 5 εκατ. ευρώ πλην όμως επειδή έχουν αποχωρήσει σταθμοί από τη μέτρηση τα στοιχεία δεν είναι συγκρίσιμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: