Η μείωση στην ονομαστική διαφημιστική δαπάνη συνεχίζεται. Στο πρώτο 10μήνο
του έτους το σύνολο εξατμίστηκαν 239 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα η ονομαστική
διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 15,5%
στο 1.300.877 ευρώ, έναντι 1.539.448 ευρώ, το 10μηνο του 2010. Η τηλεόραση
είναι ο μοναδικός κλάδος που έχει αντιστάσεις, χάνοντας μόλις 3,96% και
συνολικά ονομαστική δαπάνη 458 εκατ.
ευρώ, έναντι 476 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Τα περιοδικά υποχώρησαν στα 471 εκατ. ευρώ
(21,82%) οι εφημερίδες στα 300 εκατ. ευρώ (-16.32%) και το
ραδιόφωνο στα 70 εκατ. ευρώ (-29,41%). Στο μεσοδιάστημα από το Σεπτέμβριο ως τον
Οκτώβριο του 2011 η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση
αυξήθηκε κατά 24,52% στα 60 εκατ. ευρώ, έναντι της συνεχιζόμενης πτώσης στους υπόλοιπους κλάδους.. Τα περιοδικά
υπο0χώρησαν στα 47 εκατ. ευρώ (-27,84%) οι εφημερίδες στα 34 εκατ. ευρώ
(-16,64%) και το ραδιόφωνο στα 5 εκατ.
ευρώ πλην όμως επειδή έχουν αποχωρήσει σταθμοί από τη μέτρηση τα στοιχεία δεν
είναι συγκρίσιμα.
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου