30.6.10

Μια HOT μέτρηση

Με εκπλήξεις και ανατροπές η μάχη της ακροαματικότητας . Σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ, το διάστημα 24.05-20.06 , ο HOT FM είναι δεύτερος με 8,2% , ο Real πλέον στην έβδομη θέση με 6,3% , ενώ η ΕΡΑ ΣΠΟΡ με 5,7% είναι εκτός πρώτης δεκάδας , στην ενδέκατη θέση. Παραμένουν δηλαδή 3 ενημερωτικοί σταθμοί στην πρώτη δεκάδα, ενώ ο HOT παίζοντας μουσικές επιτυχίες, χωρίς διαφημίσεις ξεπέρασε όλους τους άλλους μουσικούς.

Αναλυτικά, ο Σκάι παραμένει πρώτος με 12,5% (12,8% το διάστημα 26.04-23.05) έναντι 8,2% του HOT και 7,6% του Ρυθμού που είναι τρίτος με 7,6% (7,9%). Με άνοδο στην τέταρτη θέση με 7,5% ο NovaΣπορ FM (7,1%) και πλέον πέμπτη η Λάμψη με 6,8% (7,2%). Με 6,7% ο DJ (6,6%), με 6,6% ο Derti (6,85) και με 6,3% και άνοδο ο Real (5,6%). Τη δεκάδα συμπληρώνουν ο Kiss FM με 6,1% και ο RED με 6%
Στη μάχη των ενημερωτικών σταθμών η ΕΡΑ ΣΠΟΡ είναι ενδέκατη με 5,9% (5,4%) ,και ακολουθεί με 4,3% ο ΑΝΤ1 και ο Flash με 3,8% (3%). Στο 3,1% ανέβηκε ελαφρώς ο Θέμα 989 (2,9%) και με άνοσο στο 2,5% ο Sentra (2,1%). Στο 1,7% η ΝΕΤ (1,8%) , ενώ ο Βήμα FM υποχώρησε στο 1,6% (1,9%). Σε θεσμικό επίπεδο το θέμα της μέτρησης αναμένεται να τεθεί ,αύριο, Τετάρτη στη συνέλευση της ΕΙΙΡΑ



Αγγελιόσημο.net με αντιδράσεις

Μια λύση στο ζήτημα της ασφάλισης των εργαζομένων στα ενημερωτικά site με έδρα την Ελλάδα, και ένα πρόβλημα από την καθιέρωση του αγγελιοσήμου, φέρνει το προς συζήτηση ασφαλιστικό νομοσχέδιο. «Το δημοσιευθέν Σχέδιο Νόμου αντιβαίνει σε βασικές συνταγματικές αρχές, προσκρούει στο Eυρωπαϊκό Kοινοτικό Δίκαιο και οδηγεί σε συνθήκες συσσώρευσης πλούτου σε συγκεκριμένους ασφαλιστικούς οργανισμούς αλλοιώνοντας ουσιαστικά τον ιδρυτικό-ανταποδοτικό τους χαρακτήρα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το IAB Hellas , δηλώνοντας πως θα αναλάβει νέες πρωτοβουλίες για το θέμα.


Short Stories

Ολοταχώς η τηλεόραση στο Internet


Στα 268,9 δισ . ευρώ ανήλθε παγκοσμίως η συνολική αξία της τηλεοπτικής αγοράς το 2009, σύμφωνα με στοιχεία του Idate, όπως διαβάζουμε στην έκδοση του ΙΟΜ, «Ενδιάμεσα». Παρατηρείται έτσι μείωση 1,2% σε σχέση με το 2008, η οποία οφείλεται στoν περιορισμό της διαφήμισης στα ιδιωτικά τηλεοπτικά δίκτυα κατά 9,2%, κυρίως ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης. Αντίθετα παρουσίασαν αύξηση κατά 7,2% τα έσοδα των συνδρομητικών τηλεοπτικών δικτύων και 3,5% οι κρατικές επιχορηγήσεις. **Νέο στοιχείο είναι η εξίσωση των πόρων από διαφημίσεις με εκείνους από συνδρομητικές υπηρεσίες, γεγονός σημαντικό αφού πλέον οι συνδρομές καθίστανται νέα κινητήρια δύναμη και βασική πηγή εσόδων για τη ραδιοτηλεόραση. Συγκεκριμένα, το 2009 τα έσοδα από διαφημίσεις ήταν περίπου 45% των εσόδων του κλάδου. Σε αντίστοιχο ποσοστό (45%)
κινήθηκαν και τα έσοδα από πληρωμές. Για το 2010 αναμένεται ότι οι συνδρομές θα ξεπεράσουν παγκοσμίως τα έσοδα από διαφημίσεις, αγγίζοντας το 47%. **Η τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας αποτελεί
μια πηγή διαφοροποίησης για τη συνδρομητική τηλεόραση, ωστόσο σύντομα θα ξεπεραστεί με την ανάπτυξη της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης. **Τον τομέα αναμένεται να επηρεάσει η αναμενόμενη ανάπτυξη
της τηλεόρασης στο κινητό, που για την ώρα αποτελεί μια «nice-to-have» και όχι «must-have» υπηρεσία. Ως προς την τηλεόραση του μέλλοντος προβλέπεται «μετανάστευση» στο διαδίκτυο καθώς όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις φαίνεται πλέον να συγκεντρώνονται όπως είναι η εξοικείωση των χρηστών με την κατανάλωση οπτικοακουστικών προϊόντων , το πρωτογενές υλικό διαθέσιμο στο διαδίκτυο κ.α, Η μετάβαση αυτή θα επηρεάσει την βιομηχανία, κυρίως στο ζήτημα των αποκλειστικών τηλεοπτικών δικαιωμάτων . Σε αυτή τη νέα αγορά, η ελληνική κυβέρνηση απαντά με την καθιέρωση του ιντερνετικού αγγελιοσήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: