16.11.12

Ελλάδα- Γερμανία με 2,5 εκατ. θεατές



Ήταν βράδυ Παρασκευής  22 Ιουνίου 2012.Ο  χρόνος “σταμάτησε”  στο 55ο λεπτό, όταν ο Γιώργος Σαμαράς με τη φανέλα της εθνικής ισοφαρίζει τους Γερμανούς.  Το τελικό αποτέλεσμα ήταν 4-2, αλλά εκείνο το βράδυ η Ελλάδα  ήταν μπροστά στην τηλεόραση βλέποντας  την επική αναμέτρηση, ταυτιζόμενοι με τον αγώνα  που έδωσαν εντός γηπέδου, που έδωσαν οι παίχτες της εθνικής Ελλάδας, απέναντι στη Γερμανία, η ηγεσία της οποίας πιέζει αφόρητα τη χώρα.

Τα  απολογιστικά στοιχεία της έρευνας για το έτος 2011-12, την οποία διενεργεί η  Nielsen,  δείχνουν πως  περίπου  2,5 θεατές εκείνο το βράδυ της Παρασκευής στάθηκαν  μπροστά στην τηλεόραση είδαν τον αγώνας Γερμανία –Ελλάδα. Είναι το τέταρτο πρόγραμμα σε απήχηση για την περσινή χρονιά και το πρώτο στην κατηγορία των αθλητικών γεγονότων. Σύμφωνα με  τα στοιχεία της εταιρείας το  Euro, το  Champions League και ο Ολυμπιακός συγκέντρωσαν το υψηλότερο ενδιαφέρον.  Αναλυτικά Το Ελλάδα-Ρωσία (  Euro, ΕΤ1) συγκέντρωσε 1,843 εκατ. θεατές, το  Μπαρτσελόνα-Τσέλσι (Champions League, Mega ) 1,841 εκατ. θεατές ,  ο αγώνας Ελλάδα Κροατία (Mega) 1,797 εκατ. θεατές, ο τελικός του  Euro  Ισπανία-Ιταλία (ΕΤ1 ) 1,765 εκατ. ευρώ,  το Ολυμπιακός –Αρσεναλ (Mega) 1,657 εκατ.. Ακόμη  η απονομή  του κυπέλλου στην Ισπανία (ΕΤ1) , μετά τον τελικό είχε  1,644 εκατ. θεατές, το  Μπάγερν Μονάχου Τσέλσι (ΝΕΤ) 1,628 εκατ. θεατές . Τέλος, οι αγώνες του  Ολυμπιακού με τη  Μενταλιστ (ΑΝΤ1) 1,625 εκατ. θεατές  και με τη Ντορτμουντ (Mega) 1.594 εκατ. θεατές .

Δεν υπάρχουν σχόλια: