Το Mega εξακολουθεί να είναι στην πρώτη θέση της ονομαστικής διαφημιστικής δαπάνης, όμως χάθηκαν 280 εκατ. ευρώ. Το Mega έπεσε στα 175 εκατ. ευρώ έχοντας το 30,1% της αγοράς, όταν το 2008 συγκέντρωνε 270 εκατ. ευρώ. Ο ΑΝΤ1 με 150 εκατ. ευρώ και του 25,9% διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα με 2009 (154 εκατ. ευρώ ) , ενώ ο Alpha υποχώρησε στα 89 εκατ. ευρώ , ανεβάζοντας όμως το μερίδιο του στην αγορά στο 15,4%. Το Star έπεσε στα 80 εκατ. ευρώ , από 118 εκατ. ευρώ το 2009 και το Alter στα 58 εκατ. ευρώ. Με 21 εκατ. ευρώ η ΝΕΤ , με 5 εκατ. ευρώ η ΕΤ1 και 399 χιλ. ευρώ η ΕΤ3.
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου