31.12.14

2014: Χρονιά …OTE TV


Λίγο πριν αλλάξει η χρονιά και πριν η χώρα μπει σε εκλογές ο ΟΤΕ είναι αδιαμφισβήτητα ο μεγάλος πρωταγωνιστής στα ΜΜΕ. Μπήκε με δύναμη στη συνδρομητική τηλεόραση, μετά από καθυστέρηση περισσότερων από 10 χρόνια και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα κατάφερε να φτιάξει μια βάση 320.000 πελατών εν μέσω της φτωχοποίησης της χώρας, ανταγωνιζόμενος τη Nova. Ταυτόχρονα , ΟΤΕ είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στα ΜΜΕ αποκτώντας έτσι κομβικό ρόλο.


Με το Conn-x, ο ΟΤΕ  έχασε αρχικά πολύτιμο χρόνο στη συνδρομητική τηλεόραση, αναζητώντας συνδρομητές μέσω Internet. Η κλασική επιλογή του δορυφορικού πιάτου, ήταν εκείνη που του έδωσε τη δυνατότητα να προσφέρει μια αξιόπιστη υπηρεσία στην οποία σταδιακά έδωσε πρόγραμμα. Αρχικά επενδύοντας στον κινηματογράφο και το Κύπελλο Ελλάδας και στη συνέχεια συγκεντρώνοντας από τη Nova τα μεγάλα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα της Ευρώπης  μπήκε στη συνείδηση του Έλληνα φιλάθλου που δεν ήθελε να βλέπει μόνο SuperLeague.

Η αύξηση της πίεσης προς τη Nova ξεκίνησε την χρονιά που φεύγει. Ο ΟΤΕ TV, με υψηλό τίμημα που υπερβαίνει τα 100 εκατ. ευρώ στην τριετία απέκτησε τα δικαιώματα του Champions League και του Europa League για τη σεζόν 2015-18, ακολουθώντας τη στρατηγική αποδυνάμωσης της Nova. Παράλληλα, ξεκίνησε το φλερτ με τη Forthnet για να αποκτήσει τη Nova , η οποία με 500.000 είναι το «μήλον της έριδος» ανάμεσα στον ΟΤΕ και τη Vodafone-WIND.  Το 2015 θα δείξει ποιος θα είναι ο νικητής σε αυτή την τηλεοπτική αναμέτρηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια: