Σε 13 χώρες και 12 διαφορετικούς κλάδους δραστηριοποιείται ο
όμιλος ΑΝΤ1, με περισσότερους από 2.600 εργαζόμενους με ένα κοινό 46
εκατομμύρια στην ελεύθερη τηλεόραση και κάλυψη 85 εκατομμύριων σπιτιών μέσω καλωδιακών και δορυφορικών
δικτύων. Αυτή είναι η σημερινή εικόνα της διεθνούς παρουσίας του ομίλου ΑΝΤ1,
όπως προκύπτει από τα στοιχεία που παρουσίασε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, Θοδωρής
Κυριακού στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών με αφορμή το νέο τηλεοπτικό πρόγραμμα
2014-15.
Οι κύριοι άξονές της
μακροχρόνιας στρατηγικής του ομίλου είναι η προσφορά των καλύτερων ψυχαγωγικών
προγραμμάτων και της εγκυρότερης ενημέρωσης, η επένδυση σε νέα ψηφιακά μέσα, οι
δαπάνες στα στα νέα δεδομένα των αγορών
και η γεωγραφική μας επέκταση σε νέες χώρες, επενδύοντας στους κλάδους της
τηλεόρασης, της παραγωγής περιεχομένου, των ραδιοφώνων και των ψηφιακών μέσων».
«Στόχος μας, είναι η Ελλάδα να
φτάνει παντού. Γι’ αυτό προχωρήσαμε στη δημιουργία μίας καμπάνιας για την
προβολή της χώρας μας και της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο εξωτερικό, με
τίτλο: “WE SUPPORT GREECE”, είπε ο Θ. Κυριακού«Δεν βρεθήκαμε τυχαία στην πρώτη
θέση. Οδηγήσαμε τον Όμιλό μας εκεί με σκληρή δουλειά, με επενδύσεις σημαντικών
κεφαλαίων από τους μετόχους και ξεκάθαρους στόχους» υπογράμμισε. Ειδική αναφορά
έκανε ο Θ. Κυριακού και στην
δραστηριοποίηση του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ στο χώρο του διαδικτυακής τηλεόρασης, με τη
δημιουργία του NETWIX, «του πρώτου διαδικτυακού ελληνικού καναλιού με αυθεντικό και πρωτότυπο περιεχόμενο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου