19.7.14

Όλοι θέλουν …Nova



Ανεβαίνει η ένταση στη συνδρομητική τηλεόραση.  Από κοινού η  Vodafone με τη WIND κατέθεσαν με τη σειρά του μη δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά του υπολοίπου ποσοστού της  Forthnet “απαντώντας” έτσι στην επίσης μη δεσμευτική προσφορά του ΟΤΕ για την απόκτηση της  Nova. Ήταν μία κίνηση που αναμενόταν από την πλευρά των δύο εταιρειών που κατέχουν ήδη σε συνεργασία ποσοστό περίπου 40% της Forthnet.


Οι ενδιαφερόμενοι «έδειξαν τα φύλλα τους στο τραπέζι». Η πρόταση των δύο εταιρειών τηλεπικοινωνιών, σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε η  Forthnet απαντώντας σε σχετικό ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς υπεβλήθη από τις εταιρείες Vodafone Group Services ltd (για λογαριασμό συνδεδεμένης με αυτή επιχειρήσεως) και Wind Hellas Τηλεπικοινωνίες ΑΕ προς το διοικητικό της συμβούλιο. Η πρόταση αυτή αφορά  στην πιθανή απόκτηση του συνόλου των μετοχών της Forthnet, οι οποίες δεν ανήκουν στην κυριότητα των δύο εταιρειών έναντι ενδεικτικού και τελούμενου από αιρέσεις τιμήματος που κυμαίνεται μεταξύ 1,70 και 1,90 ευρώ ανά μετοχή. Θυμίζουμε πως πρώτη μπήκε στη  Forthnet  η  WIND και ακολούθησε η  Vodafone στην αύξηση κεφαλαίου της εταιρείας και η συνεργασία μεταξύ των δύο ανταγωνιστών, που φαίνεται να χτύπησαν και την πόρτα της άλλης μετόχου της  σαουδαραβικής EIT που κατέχει το 46% της  Forthnet.

Ο ΟΤΕ από την πλευρά του στις αρχές Ιουλίου κατέθεσε  μή δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση της δραστηριότητας της NOVA, έναντι ανταλλάγματος που κυμαίνεται μεταξύ  250-300 ευρώ εκατομμυρίων, προσαρμοσμένο ανάλογα με τα ταμειακά διαθέσιμα και το δανεισμό της εταιρείας. Η πρόταση βασίζεται σε ορισμένες παραδοχές και τελεί υπό όρους και προϋποθέσεις, συνήθεις για αντίστοιχες συναλλαγές.




Η επιλογή που έκανε η Forthnet να αλλάξει στρατηγική και να στοχεύσει πρώτη στην αγορά  3Play,  είχε άμεσο αποτέλεσμα. Ο καταναλωτής έχει ανάγκη από  μία ενιαία υπηρεσία που θα παρέχει εκτός από τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και ψυχαγωγία.  Η Ελλάδα ακολουθεί τη διεθνή τάση της εξαγοράς ή των εμπορικών συνεργασιών με παρόχους περιεχομένου και συγκεκριμένα με τη συνδρομητική τηλεόραση, προκειμένου να παρέχουν πακέτα 3play στους συνδρομητές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: