27.5.14

Τα “μηνύματα” του κοινού στα κανάλια




Η κάλπη έκρυβε τελικά και τηλεοπτικά μηνύματα. Η επιστροφή του Νίκου Χατζηνικολάου στο συντονισμό προκάλεσε ... ανατροπή ενώ η επιλογή του  Alpha με την Έλλη Στάη στη συμπαρουσίαση της βραδιάς των εκλογών της 25ης Μαΐου σταθεροποίησε τον Alpha στη δεύτερη θέση. Αντιθέτως το Mega υπέστη μια ακόμη ήττα μέσα στη χρονιά, ενώ ο ΑΝΤ1, μετά και την προπαγανδιστική  του στάση τα τελευταία 24ωρα πριν τις κάλπες, έπεσε στην 4η θέση.


 Το Star, μέχρι πέρυσι ήταν το απόλυτο ψυχαγωγικό κανάλι, με   σταθμού, με ένα life style δελτίο. Η επιστροφή του Νίκου Χατζηνικολάου στην τηλεόραση στη θέση του σχολιαστή στο δελτίο ειδήσεων του  Star με τη Μαρά Ζαχαρέα και η τηλεοπτική νίκη της περασμένης Κυριακής, έδειξαν πως υπάρχει ένα κοινό, που συμβαδίζει με τα αποτελέσματα των εκλογών που αναζητάει άλλη ενημέρωση.  Παράλληλα ο  Alpha εστιάζοντας περισσότερο στα κοινωνικά θέματα έχει σταθερή πορεία. Οι τάσεις αυτές είναι ενδιαφέρουσες στην παρατεταμένη προεκλογική περίοδο που θα βιώσουμε.


Το Mega, ο ΑΝΤ1 και ο ΣΚΑΪ με μνημονιακή γραμμή υπέστησαν σημαντικές απώλειες, φανερώνοντας ειδικά στην περίπτωση του δελτίου ειδήσεων που παρουσιάζει η Μαρία Χουκλη, το ρόλο που παίζουν οι σειρές και γενικά η καλή πορεία του προγράμματος, στην επιτυχία του δελτίου. Για το Mega πλησιάζει το Καλοκαίρι όπου θα υπάρξει η συνολική αποτίμηση της πορείας του τηλεοπτικού σταθμού και ειδικά του δελτίου ειδήσεων. Στο Σκάι , η απομάκρυνση του Νίκου Ευαγγελάτου, πριν τις εκλογές στοίχησε στο κανάλι από τη στιγμή που δεν ενισχύθηκε, με κάποιο άλλο τηλεοπτικό πρόσωπο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: