20.12.13

Το νέο στοίχημα της Forthnet


Το πρώτο «μήνυμα» ήταν η επέκταση της σύμβασης με τη SuperLeague ως τη σεζόν 2016-17. Ήταν  η «απάντηση» της Nova σε όσους εκτιμούσαν πως δεν θα μπορούσε να αντέξει τον ανταγωνισμό του ΟΤΕ TV, που αποκτούσε τηλεοπτικά δικαιώματα σημαντικών πρωταθλημάτων αυξάνοντας την πίεση και τους συνδρομητές του. Η μεγέθυνση αυτή της  αγοράς της συνδρομητικής τηλεόρασης στους 650.000 χρήστες είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία νέων “προϊόντων” όπως το Nova3Play.


Τώρα η αύξηση του μετοχικού  κεφαλαίου της Forthnet, κατά 29 εκατ. ευρώ είναι το επόμενο καθοριστικό βήμα και ταυτόχρονα απάντηση στους κύκλους της τηλεπικοινωνιακής αγοράς εκτιμούσαν ότι οι προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει η Forthnet (δανεισμός, μείωση εσόδων) σε συνδυασμό με τη μακρόχρονη ύφεση της ελληνικής οικονομίας, θα ήταν ανυπέρβλητες.


Η διοίκηση της Forthnet εκμεταλλεύτηκε το αποκλειστικό τηλεοπτικό περιεχόμενο που διαθέτει η Nova και την Άνοιξη του 2013 προχώρησε σε ένα λανσάρισμα της υπηρεσίας Nova 3Play που αποτελεί και την κυρίαρχη τάση διεθνώς.  Έπειτα από την επιτυχημένη κίνηση της εταιρείας , η αγορά του 3Play κυριαρχεί και στην ελληνική αγορά όπου σήμερα το τηλεοπτικό περιεχόμενο βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων στις τηλεπικοινωνίες.

Ήδη στο 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η μείωση των εσόδων λιανικής σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012 επιβραδύνθηκε στο -3,6% από το 8,9% που είναι η αντίστοιχη σύγκριση του 1ου τριμήνου. Ταυτόχρονα έχει συγκεντρώσει περισσότερο από ένα εκατομμύριο συνδρομές συνολικά(τηλεφωνία, Internet, Pay TV), έχοντας 420 χιλιάδες συνδρομητές στη Nova.

1 σχόλιο:

kouvas είπε...

δεν μπορεί να συγκριθεί ο ανταγωνισμός της NOVA η οποία προ υπάρχει χρόνια του οτεtv στην συνδρομητική τηλεόραση γνωρίζοντας τι θέλει ο πελάτης. όπως και στα αθλητικά που ανανέωσε το συμβόλαιο της με την superleague