1.11.13

Η κρίση αναπτύσσει τη συνδρομητική TV




H έκρηξη της συνδρομητικής τηλεόρασης στους 650.000 πελάτες, εν μέσω κρίσης  συζητήθηκε στο  χθεσινό συνέδριο της Infocom. Η γενική διευθύντρια περιεχομένου και πλατφόρμας της Nova, Κατερίνα Κασκανιώτη σημείωσε πως η μείωση των εισοδημάτων των ελληνικών νοικοκυριών οδήγησε σε περικοπή των ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων εκτός σπιτιού και κατά συνέπεια οι καταναλωτές στράφηκαν σε υπηρεσίες ποιοτικής οικιακής ψυχαγωγίας.
«Αυτή η αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες σε συνδυασμό με την κάθετη πτώση της διαφημιστικής δαπάνης που έχει περιορίσει τις προγραμματικές επιλογές των καναλιών ελεύθερης μετάδοσης, έθεσε τη Νοva σε πλεονεκτική θέση, με αποτέλεσμα τον Οκτώβριο να ξεπερνάει τους 420,000 συνδρομητές”. «Καταλυτικός παράγοντας», σύμφωνα με το γενικό διευθυντή του  OTE TV, Δημήτρη Μιχαλάκη «ήταν η διάθεσή από τον ΟΤΕ TV ολοκληρωμένων τηλεοπτικών πακέτων σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές» 

Δεν υπάρχουν σχόλια: