H έκρηξη της συνδρομητικής τηλεόρασης στους 650.000
πελάτες, εν μέσω κρίσης συζητήθηκε
στο χθεσινό συνέδριο της Infocom. Η γενική διευθύντρια περιεχομένου και πλατφόρμας
της Nova, Κατερίνα Κασκανιώτη σημείωσε πως η μείωση των εισοδημάτων των
ελληνικών νοικοκυριών οδήγησε σε περικοπή των ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων εκτός
σπιτιού και κατά συνέπεια οι καταναλωτές στράφηκαν σε υπηρεσίες ποιοτικής
οικιακής ψυχαγωγίας.
«Αυτή η αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες σε συνδυασμό
με την κάθετη πτώση της διαφημιστικής δαπάνης που έχει περιορίσει τις
προγραμματικές επιλογές των καναλιών ελεύθερης μετάδοσης, έθεσε τη Νοva σε
πλεονεκτική θέση, με αποτέλεσμα τον Οκτώβριο να ξεπερνάει τους 420,000
συνδρομητές”. «Καταλυτικός
παράγοντας», σύμφωνα με το γενικό διευθυντή του
OTE TV, Δημήτρη Μιχαλάκη «ήταν η διάθεσή από τον ΟΤΕ TV ολοκληρωμένων
τηλεοπτικών πακέτων σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές» "Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου