26.11.13

Στο εδώλιο και η διαφήμιση!

Υπό κανονικές συνθήκες οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων  προς τον Α. Γεωργιάδη θα έπρεπε να είναι για τις διατάξεις στον τελευταίο νόμο του υπουργείου υγείας, που επιτρέπουν στους τηλεοπτικούς σταθμούς να εκπέμπουν χωρίς άδεια και στην ψηφιακή εποχή για  τις ενδεχόμενες απώλειες των εσόδων για το δημόσιο, από τη μή καταβολή «ενοικίου» για τις συχνότητες.


Αντιθέτως, στο στόχαστρο μπήκε η διαφήμιση και οι χορηγίες. Μετά από τις καταγγελίες του υπουργού Υγείας για δύο χορηγίες φαρμακοβιομηχανίας Στο Κόκκινο (ΣΥΡΙΖΑ), σταθμοί που διαφημίζουν φάρμακα εγκαλούσαν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για αυτή την πρακτική. Ο διευθυντής του σταθμού Στο Κόκκινο, Κώστας Αρβανίτης απάντησε, στο Σκάι, πως οι χορηγίες, ανέρχονται  σε ...3.600 ευρώ. Είχε προηγηθεί η απαίτηση του υπουργού  Υγείας να κατατεθεί η σύμβαση στη Βουλή του σταθμού με το διαφημιζόμενο στη Βουλή. Ενδεικτική της αντίληψης στη σχετική συζήτηση, ήταν η ερώτηση από τον Τάκη Χατζή, διευθυντής του newpost.gr, “αν ο σταθμός έχει κάποιον δημοσιογράφο που να υπερασπίζεται την κυβερνητική πολιτική”. Ο σταθμός από την πλευρά του προανήγγειλε την κατάθεση μήνυσης και αγωγής κατά του υπουργού.


Σε μια εποχή που η συγκέντρωση της διαφήμισης και η πληρωμή της  είναι το μεγάλο ζητούμενο για τη σωτηρία των Μέσων, η δαιμονοποίησή της, από το κόμμα που εμφανίζεται να πρεσβεύει την ελεύθερη αγορά, προκαλεί αρνητική έκπληξη.  Διότι, πράγματι, το τελευταίο διάστημα, σε ΜΜΕ που απειλούνται με κατάρρευση, το “φιλί της ζωής” δίνεται με διαφημίσεις και χορηγίες, κυρίως  τραπεζών. Αλλά αυτή η συζήτηση δεν γίνεται….  

Δεν υπάρχουν σχόλια: