Στην τακτική της έμμεσης
διαφήμισης φιλικών προς την κυβέρνηση εφημερίδων επιστρέφει η ΕΡΤ. Η απαίτηση να μεταδοθεί
βίντεο, και στο κεντρικό δελτίο
ειδήσεων, για την αλλαγή κυκλοφορίας εβδομαδιαίας εφημερίδας, προκάλεσε την
αντίδραση της Έλλης Στάη πως πρόκειται
για «έμμεση διαφήμιση».
Η γενική διεύθυνση ενημέρωσης επέμεινε και τελικώς το
βίντεο μεταδόθηκε και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Πλέον η ΕΡΤ είναι «ανοιχτή»
στο ΕΣΡ, το οποίο έχει ήδη επιβάλλει στο παρελθόν πρόστιμα σε τηλεοπτικούς σταθμούς,
μεταξύ των οποίων και στην κρατική τηλεόραση για αυτή την πρακτική, καθώς σε ενημερωτικές εκπομπές και ειδικά σε δελτία
ειδήσεων απαγορεύεται η έμμεση διαφήμιση. "Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου