12.1.12

Η αδιαφανής αγορά


Την αλλαγή λειτουργίας της διαφημιστικής αγοράς ζητάει ο o πρόεδρος της ΕΙΤΗΣΕΕ Πάνος Κυριακόπουλος, με δηλώσεις του στο «Business Toda» , με αφορμή την αδυναμία του ομίλου Ashley  να καταβάλει  τις οφειλές του προς τα Μέσα. «Το πρόβλημα ρευστότητας της Ashley & Holmes είναι άλλο ένα πλήγμα στην αγορά των ΜΜΕ, μετά από αυτά της Leo Burnett, Mass, Upset κλπ» αναφέρει ο Π. Κυριακόπουλος. «Ο μέχρι σήμερα τρόπος λειτουργίας της αγοράς ήταν προβληματικός και αδιαφανής και τα προβλήματα αυτά είναι αποτέλεσμα της ακολουθούμενης πρακτικής» συνεχίζει  σημειώνοντας πως  «η κρίση απλώς επιτάχυνε τις εξελίξει και πως πρέπει «α υπάρξει ουσιαστική αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της αγοράς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: