"Εγγύηση"
θεαματικότητας η Εθνική για το Mega.
Αν και ο Λάκης Λαζόπουλος στον Alpha
κέρδισε τη μάχη με 38,5%, κάνοντας
κριτική στην κυβέρνηση, η εντούτοις η Εθνική Ποδοσφαίρου περνώντας νικηφόρα από
τη Γεωργία με 2-1, συγκέντρωσε το 36,7% των θεατών του δείγματος της AGB και
η εκπομπή «Πάμε Euro» 16,2%.
Η επένδυση του Mega από το 2003, όταν η ΕΡΤ δεν κατέθεσε
προσφορά στην ΕΠΟ, αποδείχθηκε εξαιρετική. Διότι, μπήκε σφήνα στην κρατική
τηλεόραση και παρακολουθεί από κοντά την
καλύτερη εθνική ποδοσφαίρου των τελευταίων δεκαετιών σε όλες τις προκριματικές
οργανώσεις προσφέροντας από τη μεριά του, πολύ καλές περιγραφές και έχοντας
εγγυημένη θεαματικότητα. Γι αυτό και
μάλλον ήταν ατυχής η επιλογή του να μην επιλέξει, λόγω κόστους, να μεταδώσει
τον αγώνα της Εθνικής με το Ισραήλ, από το Bloomfied stadium του Τελ Αβίδ.
Την τελευταία διετία
κατά τη διάρκεια των προκριματικών ο αγώνας με την υψηλότερη απήχηση ήταν το
Ελλάδα-Κροατία με 40,2%. Ακολουθεί το
Ελλάδα-Μάλτα με 37,1% , το Ελλάδα-Ισραήλ με 34,6% και το Λετονία- Ελλάδα με 32%. Με αυτές τις
μεταδόσεις υψηλής απήχησης, ακόμη και αν δεν προκύπτουν μεγάλα οφέλη στα έσοδα
το Mega, είναι σε θέση να ξεπερνάει τους αντιπάλους της στη μάχη της θεαματικότητας
Το Mega έχει τα δικαιώματα της Εθνικής ποδοσφαίρου για ακόμη
2 χρόνια, ενώ προς το παρόν η ΕΡΤ, η οποία κέρδισε τη μάχη του Champions League για την 3ετία 2012-15, δεν έχει εκδηλώσει τις
προθέσεις της. Η προηγούμενη «οδηγία» του Τ. Χυτήρη ήταν να πάρει τα δικαιώματα ώστε
η ΕΡΤ να έχει το σύνολο των αγώνων της Εθνικής.
Το ερώτημα είναι αν τέτοια ζητήματα τα λύνει η αγορά ή η πολιτική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου