10.4.09

Το Βήμα της Ελευθεροτυπίας

ΕΛΛΑΔΑ
Με το Βασίλη Κουφόπουλο


Επενδύσεις στις δωρεάν εκδόσεις σχέδια για τη σταδιακά μεταφορά των εκδόσεων σχεδόν αποκλειστικά στο Internet. Οι αλλαγές στα Μέσα φτάνουν και με καθυστέρηση στην Ελλάδα και για τα μεγάλα συγκροτήματα , με στόχο την αναζήτηση κοινού και εσόδων με την παράλληλη διάθεση για μείωση του κόστους λειτουργίας .

Η χθεσινή πρώτη έκδοση της εβδομαδιαίας «Ελευθεροτυπίας» - με τον τίτλο «Ελευθεροτυπία Εβδομάδα- εξαφανίστηκε από νωρίς από τα stands της εφημερίδας . Είναι ένα βήμα που γίνεται μάλλον με καθυστέρηση, αλλά όπως λένε κάλιο αργά όμως παρά ποτέ. Με άρθρα που προέρχονται από την ημερήσια την Κυριακάτικη έκδοση και τα περιοδικά του φύλλου (9, Γεώ, Gourmet ) είναι μια απόπειρα προσέγγισης ενός νεανικού κοινού που έχει ήδη αγκαλιάσει τις άλλες δωρεάν εβδομαδιαίες εφημερίδες. Και σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική έκδοση της Ελευθεροτυπίας η εκδοτική εταιρεία θέλει να ξαναμπεί σε αυτό το χώρο των νέων ανθρώπων που άφησε κατά τη διάρκεια του χρόνου

Ας δει κανείς τα σχέδια του «Βήματος» , το οποίο αυτές τις μέρες , δεν διαθέτει προσφορές και μείωσε την τιμή του στο 1 ευρώ, Αφού η πρώτη επένδυση του ΔΟΛ στο Internet είχε τρομακτικές συνέπειες, για την εισηγμένη εταιρεία- όταν υπόσχονταν ακόμη την είσοδο της ΔΟΛ Digital στα διεθνή χρηματιστήρια – κάνει ένα δεύτερο, πιο προσεκτικό βήμα. Μετά την είσοδο του Β. Ρέστη στον οργανισμό και τη στρατηγική συμφωνία με τον ισπανικό όμιλο Priza ( El Pais) ετοιμάζει τα ψηφιακά του βήματα μεταφοράς ορισμένων εκδόσεων από το χαρτί στην οθόνη.

Η αναδημοσίευση του σχετικού άρθρου των Financial Times (25.03.2009) στο «Βήμα» , αυτό έλεγε . Πέντε ημέρες στο Διαδίκτυο και 2 στην οθόνη. Και γιατί να διαβάζουν και να πληρώνουν για αυτό το «Βήμα» , επενδύοντας κυρίως στους αρθρογράφους του οργανισμού . Κι αυτό είναι μόνο η αρχή.
Το ιντερνετικό εγχείρημα είναι ένα ταξίδι στο άγνωστο και όπως φαίνεται σε λίγο καιρό η σύγκρουση θα είναι μεταξύ των συγκροτημάτων που θα πουλάνε το ειδησεογραφικό τους περιεχόμενο και των άλλων που θα το διαθέτουν δωρεάν , όπως συμβαίνει ήδη με τις προς πώληση και τις δωρεάν εφημερίδες



**Σήμερα στις 12.00 σε κεντρικό ξενοδοχείο ο Βίκτωρας Ρέστης παρουσιάζει σε συνέντευξη Τύπου, τη συνεργασία με του με την Ιρακινή κυβέρνηση.



**Πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία με τίτλο «Ευρώπη, με ακούς;», εξήγγειλαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το MTV Networks International. στόχος της καμπάνιας είναι η παρότρυνση των νέων να εκφράσουν τις απόψεις τους με τη συμμέτοχή τους στις ευρωεκλογές του ερχόμενου Ιουνίου. Ακόμη, το MTV και το VH1 εξασφάλισαν σε παγκόσμια αποκλειστικότητα την πρεμιέρα του καινούριου video clip των Green Day με τίτλο “Know Your Enemy”, τόσο στην τηλεόραση όσο και στις κατά τόπους ιστοσελίδες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: