Η ελληνική τηλεόραση μπορεί να παίζει τούρκικα και
«κονσέρβες», αλλά υπάρχει κόσμος που τα βλέπει! Το Mega κερδίζει με διαφορά τη μάχη, της θεαματικότητας στα λεγόμενα εμπορικά
κοινά, ηλικίας 15-44 που αναζητούν οι
διαφημιστές. Στο πρώτο εξάμηνο του 2012 το Mega ήταν στην πρώτη θέση με 21,4%, χωρίς να διαθέτει νέο ελληνικό
πρόγραμμα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον ΑΝΤ1 με 18%. Το αντίστοιχο εξάμηνο
2011 η διαφορά ανάμεσα στους ήταν μια «ανάσα» με το Mega να έχει το 18,8% του κοινού και το ΑΝΤ1 το 17,8% , όπου και οι δύο
σταθμοί είχαν τουλάχιστον νέο πρόγραμμα.
Το Star, ως το κανάλι που παίζει τις
περισσότερες ταινίες ανέβηκε στην 3η θέση με 14,2% στο πρώτο εξάμηνο
του 2012, αφήνοντας τον Alpha τέταρτο με 13,3%. Ο Σκάι σταδιακά «χτίζει
κοινό», με 7%, η ΝΕΤ είναι στο 5,2% και η ΕΤ1 στο 2,8%. Το λουκέτο στο Alter ήταν καθοριστικό αφού το κοινό του, 5,8% το α εξάμηνο του 2011 στα ίδια κοινά και 7,6%
το 2010 κατευθύνθηκε στα άλλα κανάλια.
Το Mega κέρδισε καθαρά και τη μάχη του prime time (ηλικίες
15-44) με 27% το προηγούμενο εξάμηνο του τρέχοντος
έτους, έναντι 17,2% του ΑΝΤ1, ο οποίος
έχασε κατά κράτος τη μάχη. Το ίδιο διάστημα του 2011 είχε 18,9% και το mega 23,1%. Το Star ανέβηκε στο 13,3%, ο Alpha υποχώρησε το 10,5% και η ΝΕΤ
με 5,9% είναι ψηλότερα του Σκάι, ο οποίος όμως έφτασε στο 5,6%. Με 4% η ΕΤ1,
ενώ τα ποσοστά του Alter για το πρώτο εξάμηνο του 2011 ήταν 3,7%
και για το ίδιο διάστημα του 2011, 4,8% .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου