Η αγορά της
τηλεόρασης αλλάζει δραματικά από την επιχείρηση μετάβασης . Ξεκίνησε από την ΕΡΤ, πιλοτικά το 2006, και
συνεχίστηκε χωρίς εθνικό σχέδιο, από τη Digea και την κρατική ραδιοτηλεόραση το
2009. Η εταιρεία των σταθμών εθνικής εμβέλειας αναφέρει πως το περισσότερο από το 60% του Ελληνικού πληθυσμού
παρακολουθεί τηλεόραση ήδη ψηφιακά, ενώ
μέχρι σήμερα έχουν καλυφθεί ήδη μεγάλες γεωγραφικές περιοχές όπως η Δυτική
Ελλάδα, η Ρόδος, η Θράκη, η Θεσσαλία, και μεγάλες πόλεις όπως η Πάτρα και η
Θεσσαλονίκη.
Στην νέα αυτή τηλεοπτική αγορά
υπάρχουν μόνο δύο πάροχοι δικτύου, η Digea και η ΕΡΤ , οι οποίοι παρέχουν
δωρεάν το τηλεοπτικό σήμα και δύο πλατφόρμες, η
nova και η OTE TV που καλύπτουν
με δορυφορικό σήμα όλη την Ελλάδα και παρέχουν υπηρεσίες έναντι τιμήματος ,
πληρώνοντας τέλη στο ελληνικό δημόσιο. "Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου