Σοκ και δέος από τη
μείωση της ονομαστικής διαφημιστικής δαπάνης. Η διαφήμιση, ένας από τους
αναπτυσσόμενους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, επηρεάστηκε κάθετα από το Μνημόνιο το οποίο στήριξαν με
ιδιαίτερο πάθος τα ΜΜΕ.
Το 2011, η
ονομαστική διαφημιστική δαπάνη έπεσε στο
1.592.693.000 ευρώ σημειώνοντας απώλειες κατά 15,6% όταν το 2010 ήταν στα 1.885.968.000 ευρώ
(-14,7%) και το 2009 στα 2.201.795.000 (-17,1%) . Οι επιπτώσεις στα Μέσα που
εξαρτώνται άμεσα από τη διαφήμιση είναι
σαρωτικές σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα
το λουκέτο στο Alter, το
οποίο ενεπλάκη στην ιστορία των «επιστροφών», αλλά και στα ταμεία τα οποία
εξαρτώνται από το αγγελιόσημο το οποίο πληρώνουν οι καταναλωτές των προϊόντων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου