Και τώρα ξεκινάει η μάχη των συνδρομητών. Η βαθιά κρίση κρατάει τον κόσμο στο σπίτι του και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών και media σπεύδουν να το εκμεταλλευτούν. Ταυτόχρονα όμως η αγωνία στα media είναι για την αναζήτηση ρευστότητας με το μοντέλο των συνδρομητών να δίνει σταθερότητα σε εταιρείες όπως η Forthnet σε αντίθεση με εκείνο των εσόδων από τη διαφήμιση που υποχωρεί δραματικά πλήττοντας την αγορά.
Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης βρίσκεται στους 450.000 συνδρομητές, με την nova να έχει τη μερίδα του λέοντος και τον ΟΤΕ να αναζητάει τρόπο να αυξήσει τους δικούς στο conn-x TV. Η λογική λέει πως η nova θα προσπαθήσει να συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό συνδρομητών έχοντας πλέον το χαρτί του Ολυμπιακού, αλλά και όλο και το πρωτάθλημα για τα επόμενα 4 χρόνια. Ήδη nova «τρέχει» διαφορετικά πακέτα όμως το μυστικό φαίνεται υπάρχει στο συνδυασμό των υπηρεσιών τηλεφωνίας, internet και τηλεόρασης. Όσο λοιπόν η κρίση θα βαθαίνει και τα εισοδήματα θα περιορίζεται, τόσο θα αυξάνει η κατ΄οίκον ψυχαγωγία. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται άλλωστε και ο ΟΤΕ, ο οποίος συγκεντρώνει δικαιώματα, όσο και η HOL , η οποία θέλει να ξαναμπεί στο triple play, με τηλεόραση, internet και τηλεφωνία.
Από την άλλη πλευρά, τα ελεύθερα media πασχίζουν να βρουν φθηνότερο πρόγραμμα, αλλά και διαφορετικό τρόπο συγκέντρωσης των εσόδων σε μια αγορά που φθίνει. Η παράπλευρη χρηματοπιστωτική αγορά που στήθηκε από media και διαφημιστικές προκάλεσε σοβαρούς κλυδωνισμούς, αλλά και μια εισαγγελική έρευνα. Τώρα ενόψει και της κατάθεσης του νομοσχεδίου για τα media, αυτό που επιχειρείται είναι μια «κάθετη διαφάνεια», όπου κάθε πλευρά, διαφημιστικές εταιρείες, διαφημιζόμενη και Μέσα, θα ξέρουν τι πληρώνουν και τι εισπράττουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου