Με το Βασίλη Κουφόπουλο
Για πρώτη φορά σε εκλογές οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί θα μεταδώσουν ένα κοινό exit poll , το οποίο θα παραχθεί από τις περισσότερες εταιρείες μετρήσεων. Αυτές τις ημέρες διεξάγονται διαβουλεύσεις μεταξύ των σταθμών , Mega , ΑΝΤ1 , Alter και Star για την παραγωγή ενός μόνο exit polls . Στόχος είναι να μειωθούν καταρχήν τα έξοδα καθώς η διενέργεια μιας τέτοιας μέτρησης με σοβαρές προϋποθέσεις κοστίζει περίπου 300.000 ευρώ, αλλά και οι συνέπειες από μια αποτυχημένη πρόβλεψη.
Έχοντας ένα κοινό exit poll κάθε τηλεοπτικός σταθμός θα κάνει την ανάλυση με βάση την εταιρεία με την εταιρεία με την οποία συνεργάζεται Εκτός του εγχειρήματος της κοινής παραγωγής ενός exit poll είναι η ΕΡΤ, ο Alpha και ο Σκάι που έχει τη σταθερή σχέση με την Public Issue . Για να υπάρξει συμφωνία μεταξύ των εταιρειών, θα πρέπει να αντιμετωπιστούν προβλήματα , όπως η διαφορετική μεθοδολογία, , ο ξεχωριστός μηχανισμός που διαθέτει η κάθε εταιρεία και μια σειρά από άλλα τεχνικά ζητήματα.
Όμως για πρώτη φορά διαφαίνεται πως υπάρχει μια αίσθηση τέλους εποχής, για ένα επιστημονικό εργαλείο που παρουσίασε σημαντικές επιτυχίες πρόβλεψης, αλλά καθώς χρησιμοποιήθηκε με όρους τηλεθέασης , αντιμετωπίστηκε στις τελευταίες εκλογές, σαν το μάντη που έδωσε λάθος χρησμό. Η εξέλιξη της τεχνολογία αλλάζει τα δεδομένα. Ήδη η Δέλτα Singular με την αποστολή SMS με τα αποτελέσματα των τμημάτων στις 19.30 θα μπορεί να δώσει μια εικόνα για την εξέλιξη του εκλογικού αποτελέσματος, ενώ σε άλλες χώρες το αντίστοιχο υπ.εσωτερικών είναι σε θέση να δίνει εκτιμήσεις , μισή ώρα μετά το κλείσιμο της κάλπης.
Προαναγγελία σύγκρουσης
Στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων πρόκειται να καταθέσει σήμερα η ΕΡΤ στη Forthnet το αντίτιμο «που έχει συμφωνηθεί» για τα στιγμιότυπα, δήλωνε από την Παρασκευή η διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης απαντώντας στο εξώδικο της Forthnet . Η ΕΡΤ την Κυριακή μετέδωσε στις 22.45 τα στιγμιότυπα της αγωνιστικής, , δηλώνοντας, στο εξώδικο πως «είναι απολύτως διατεθειμένη να διαφυλάξει το αυτονόητο δικαίωμα ενημέρωσης των Ελλήνων τηλεθεατών» «σε όποιο πεδίο αντιπαράθεσης» κι αν χρειαστεί με τη Forthnet .
**Στην πλήρη εξαγορά της Vivodi προχώρησε η Οn Telecoms. Ταυτόχρονα η Οn Telecoms αποφάσισε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 50 εκατομμύρια ευρώ η οποία θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από την οικογένεια Εφραίμογλου, μοναδικό μέτοχο της Vivodi.
** Δεν έχει απαντήσει ακόμη ο Μπάμπης Κούτρας στην πρόταση των Μπενέκου- Σκαναβή να αναλάβει το νέο «Ελεύθερο Τύπο» . Ο Μ. Κούτρας ήταν ο τελευταίος , προ Γ. Αγγελοπούλου διευθυντής του φύλλου , και σήμερα εργάζεται στο «Πρώτο θέμα» .
**Ποσοστά : Η θεαματικότητα του αγώνα Ολυμπιακού – Καβάλας ( ΝΕΤ) έφτασε στο 20,7% και η αναμέτρηση Λάρισας -Ατρόμητου (Σκάι) το 13,9%. Η εκπομπή «Σκάι Goal» (21.00-23.30) έπιασε το 5,5% ( 6,3% στις ηλικίες 15-44) και η «Αθλητική Κυριακή» (22.30-01.00) το 11,9% (10,3%/ 15-44).
Short Stories
Ποσό ύψους 6,25 εκατ. ευρώ θα διαθέσουν δωρεάν σε διαφημιστικό χρόνο οι τηλεοπτικοί σταθμοί , για την προβολή των προεκλογικών σποτ Η κατανομή του χρόνου μετάδοσης διαφημιστικών των πολιτικών κομμάτων ή συνασπισμών κομμάτων στους δημόσιους και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς αντιστοιχεί στα εξής ποσά: MEGA 1.678.480 ευρώ, ANTENNA T.V 1.038.933 ευρώ, Alpha 854.160 ευρώ, Star 878.111 ευρώ, Alter550.845 ευρώ, Σκάι 360.000. ευρώ, Μακεδονία TV 8.272. ευρώ, 902 Αριστερά στα FM 31.198 ευρώ, ΕΤ1, ΝΕΤ, ΕΡΤ3 600.000 ευρώ, ενώ η Multichoice Hellas θα διαθέσει χρόνο που αντιστοιχεί σε 250.000 ευρώ . Κατά αντιστοιχία στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας αναλογούν μηνύματα αξίας: Στη ΝΔ 2.250.000 ευρώ , στο ΠΑΣΟΚ 2.250.000 ευρώ , στο ΚΚΕ 677.661 ευρώ , στο ΣΥΡΙΖΑ 419.069 ευρώ , στο ΛΑΟΣ 315.965 ευρώ, οι Οικολόγοι – Πράσινοι 87.306 ευρώ . Στους φορείς παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών μέσω δορυφόρου: Στη Νέα Δημοκρατία 93.750 ευρώ , στο ΠΑΣΟΚ 93.750 ευρώ , στο ΚΚΕ 28.236 ευρώ στο ΣΥΡΙΖΑ. 17.461 ευρώ , στο ΛΑΟΣ 13.165 ευρώ και Οικολόγοι – Πράσινοι 3.638 ευρώ Συνολικά για αυτές τις εκλογές στη ΝΔ αντιστοιχεί το ποσοστό 37,50% του διαφημιστικού χρόνου , στο ΠΑΣΟΚ 37,50% και στα πολιτικά κοινοβουλευτικά κόμματα ποσοστό 25% ανάλογα με την εκλογική τους δύναμη στις εκλογές της 16.9.2007, ως εξής: ΚΚΕ 11,29%, ΣΥΡΙΖΑ 6,98%, ΛΑΟΣ 5,27%, Οικολόγοι – Πράσινοι 1,46%. Στο ραδιόφωνο ο χρόνος που διατίθεται καθορίζεται σε 5 λεπτά της ώρας ημερησίως, από 7:00 έως 1:00. Ο χρόνος μετάδοσης κατανέμεται σε εβδομαδιαία βάση ως εξής: Ν.Δ.37,50%, ΠΑΣΟΚ. 37,50% και στα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα 25%
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου