9.5.14

Μια ΝΕΡΙΤ που θα ζήλευε και η ΕΡΤ!




Με ένα άκρως παλαιοκομματικό τρόπο,  δούλευε στο παρασκήνιο η ΝΕΡΙΤ. Η αποκάλυψη του πρώην διευθύνοντος συμβούλου, Γιώργου Προκοπάκη, πως η αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος, Κατερίνα Ευαγγελάκου διεκδίκησε να εργαστεί ο σύζυγος της σε παραγωγές που ανέθετε η ΝΕΡΙΤ, εδραιώνει την αίσθηση,  πως οι διακηρύξεις περί «ανεξάρτητης δημόσιας τηλεόρασης ήταν για τα μάτια του κόσμου.  Και οι δύο εμπλεκόμενοι επιβεβαιώνουν,  το περιστατικό  χωρίς να θεωρήσουν πως υπάρχει ασυμβίβαστο από την ανάθεση παραγωγής σε εταιρεία που θα εργαζόταν συγγενικό πρόσωπο μέλους της διοίκησης!



«Αυτό που είπα, δήλωσε στο  site www.thetoc.gr ο Γιώργος Προκοπάκης “είναι ότι είχα μια συνάντηση με την κυρία Ευαγγελάκου στις 4/4 και μου είπε ότι ο σύζυγός της δεν μπορεί να μη δουλέψει, επειδή το όνομά του βρισκόταν σε κάποιες από τις υποψήφιες εκπομπές. Εγώ είπα πως δεν μπορούμε να του κόψουμε το ψωμί, όμως η διαδικασία έπρεπε να είναι «full truth» και ότι δεν γίνεται να δίνει παραγωγές στις οποίες μετέχει ο σύζυγός της από τη θέση της υπεύθυνης προγράμματος, γιατί η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει να φαίνεται τίμια εκτός από το να είναι κι εκείνη συμφώνησε μαζί μου...».
“Είναι απολύτως αληθές. Αυτό συνέβη” παραδέχεται στο www.thetoc.gr  η αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος και έχουσα ως πρότινος την επιλογή του προγράμματος, Κατερίνα Ευαγγελάκου. “Πήγα στον κύριο Προκοπάκη και του είπα ότι δεν γίνεται ο σύζυγός μου να μην εργαστεί. Είναι επαγγελματίας, καταξιωμένος διευθυντής φωτογραφίας, αυτή είναι η δουλειά του, οπότε το όνομά του βρίσκεται σε κάποιες από τις προτάσεις. Κι εκείνος μου απάντησε όπως είπε κι εγώ συμφώνησα.”


Δεν υπάρχουν σχόλια: