Τα λουκέτα στα ΜΜΕ δεν έφεραν αποτέλεσμα, από τη στιγμή
που η διαφημιστική αγορά διαρκώς συρρικνώνεται. Στην τηλεόραση θυμίζουμε πως
έκλεισε το Alter, αλλά
και η ΕΡΤ που ήλεγχε 3 τηλεοπτικούς σταθμούς.
Το κοινό που έμεινε «άστεγο» δεν φτάνει για να καλύψει τις μεγάλες
τρύπες των υπολοίπων. Το ίδιο συμβαίνει και στο χώρο των περιοδικών, όπου
έσβησαν οι εκδόσεις Λυμπέρη και η ΙΜΑΚΟ του Πέτρου Κωστόπουλου, και με εξαίρεση
την αξιοποίηση ορισμένων τίτλων που κατείχαν, η διαφημιστική δαπάνη που είχαν,
εξατμίστηκε.
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
29.11.13
Νέες συζητήσεις για συγχωνεύσεις στα media
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου