Η υποβάθμιση
του προγράμματος της ελεύθερης τηλεόρασης, μεταφέρει και διαφημίσεις στη
συνδρομητική, κάτι που δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Τα έσοδα της Forthnet από διαφήμιση παρουσίασαν άνοδο σε πολύ μεγάλο-
διψήφιο- ποσοστό, παρ΄ οτι η διαφημιστική αγορά βιώνει μια από τις χειρότερες
χρονιές της και τα παραδοσιακά μέσα αντιμετωπίζουν σημαντικό πρόβλημα
προσέλκυσης διαφημιστικού εσόδου. Η επιτυχία της Nova σε αυτό το πεδίο, δείχνει ότι η συνδρομητική
τηλεόραση, καθώς απευθύνεται σε στοχευμένα κοινά, π.χ. ανδρικό κοινό για
αθλητικό περιεχόμενο, μπορεί να αποτελέσει ένα μέσο που θα συγκεντρώσει
σημαντικό μέρος από τη συνολική διαφημιστική δαπάνη.
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου