5.10.12

Αύξηση διαφημίσεων



Η υποβάθμιση του προγράμματος της ελεύθερης τηλεόρασης, μεταφέρει και διαφημίσεις στη συνδρομητική, κάτι που δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Τα έσοδα  της Forthnet από διαφήμιση παρουσίασαν άνοδο σε πολύ μεγάλο- διψήφιο- ποσοστό, παρ΄ οτι η διαφημιστική αγορά βιώνει μια από τις χειρότερες χρονιές της και τα παραδοσιακά μέσα αντιμετωπίζουν σημαντικό πρόβλημα προσέλκυσης διαφημιστικού εσόδου. Η επιτυχία της Nova σε αυτό το πεδίο, δείχνει ότι η συνδρομητική τηλεόραση, καθώς απευθύνεται σε στοχευμένα κοινά, π.χ. ανδρικό κοινό για αθλητικό περιεχόμενο, μπορεί να αποτελέσει ένα μέσο που θα συγκεντρώσει σημαντικό μέρος από τη συνολική διαφημιστική δαπάνη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: