Μια καθαρή λύση που θα μπορούσε να εξυγιάνει την αγορά των media είναι η παρέμβαση στη διαφήμιση. Λύνοντας το γόρδιο δεσμό των επιστροφών , η κυβέρνηση θα μπορούσε να αντιμετωπίσει φαινόμενα μαύρου χρήματος και διαφθοράς που δημιούργησαν μια δεύτερη χρηματοπιστωτική αγορά. Επιπλέον έσοδα, θα μπορούσαν να ενισχύσουν τα Μέσα και το δημόσιο και όχι τις τσέπες των μεσαζόντων. Ταυτόχρονα , αν απομάκρυνε την ΕΡΤ από τη διαφημιστική αγορά, ένα ποσό της τάξης των 28 εκατ. ευρώ θα πήγαινε στους τηλεοπτικούς σταθμούς , επιτρέποντας όμως στην ΕΡΤ να διατηρήσει τη σημερινή της μορφή. Αντιθέτως η κυβέρνηση, δηλώνει, μέσω του Η. Μόσιαλου, πως η ΕΡΤ θα γίνει “ανταγωνιστική”, σκέψη που παραπέμπει σε άλλες εποχές που δημιούργησαν μεγάλη αναστάτωση στην αγορά με την ΕΙΤΗΣΕΕ να προσφεύγει στην ΕΕ, για τη χρησιμοποίηση του ανταποδοτικού τέλους στην αγορά ποδοσφαιρικών δικαιωμάτων.
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου