7.7.11

Από τη διαπλοκή στο άρθρο 99




Το «πάρτι» στα media τελειώνει με τον πιο δραματικό τρόπο. Διαφημιστικές εταιρείες «χτυπούν την πόρτα» του άρθρου 99 του ν.3588/2007 αναζητώντας προστασία από τους επενδυτές τους, την ίδια ώρα που  από σήμερα- και ενώ εκκρεμεί η απόφαση του δικαστηρίου- οι πιστωτές του Alter θα έχουν τη δυνατότητα να προβούν σε κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, αφού έληξε η σχετική προσωρινή διαταγή του δικαστηρίου.

Ο κίνδυνος του «ντόμινο» καιροφυλακτεί  για τα Μέσα,   σε μια αγορά που πλήττεται από την ύφεση και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από υπόγειες σχέσεις εξουσίας.  Είναι κοινό μυστικό πως πίσω από τα περίφημα κονδύλια των επιστροφών των χρημάτων  στην «τριγωνική» σχέση , διαφημιζομένων ΜΜΕ, διαφημιστών, γεννήθηκε ένα power game και μια δευτερογενής χρηματοπιστωτική αγορά που είχε λίγη σχέση με το παραγόμενο προϊόν. Αυτό το σύστημα εξουσίας των media, το οποίο στηριζόταν ταυτόχρονα στα δάνεια των τραπεζών  και στα χρήματα από το κράτος είναι που δέχεται ισχυρές δονήσεις και απειλείται με κατάρρευση.  Επιπροσθέτως στον τομέα του αθλητισμού, που επηρεάζεται πολλαπλώς από την υπόθεση των στημένων, τίθεται για πρώτη φορά , επιτακτικά και δημόσια , ζήτημα αξίας των τηλεοπτικών δικαιωμάτων,  τα οποία εκτινάχθηκαν στα ύψη στο παρελθόν,  εξυπηρετώντας πολιτικές που δεν είχαν σχέση με το ποδόσφαιρο, αλλά με τους παράγοντές τους.

Το λογαριασμό έχουν αρχίσει ήδη να πληρώνουν  οι άνθρωποι που δεν ήταν προσκεκλημένοι στο πάρτι  δηλαδή οι εργαζόμενοι που ήδη τους μισθούς τους να μειώνονται ή να χάνουν τις θέσεις εργασίας.  Το ερώτημα πλέον είναι ποιοι  από τις διαφημιστικές εταιρείες και τα ΜΜΕ θα επιβιώσουν και αν θα υπάρξει ένα διαφορετικό πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς με ξεκάθαρους κανόνες.   

1 σχόλιο:

ΛΕΛΟΣ είπε...

το λογαριασμο θα πληρωσουμε και ολα τα "μικρα" ΜΜΕ της περιφερειας. Και εμας μας ποναει ακομη περισσοτερο....
Εχουμε αρκετα τιμολογια κομμενα προς αυτες τις εταιριες, πληρωσαμε ΦΠΑ, ανεβηκαμε φορολογικες κλιμακες λογω τζιρου που δεν εισπραχτηκε ποτε.
Ειναι τουλαχιστον περιεργο που λιγους μηνες πριν, μεσα σε καθιζηση της αγορας, μας θυμηθηκαν καποιες διαφημιστικες για να τρεξουμε προγραμματα του ΟΠΑΠ.
Ηταν η τελευταια αρπαχτη..........