Συνεχίζεται η πτώση στη διαφημιστικά δαπάνη. Οι αναλυτές που εκτιμούσαν πως ο Ιούνιος θα ήταν ένας καταστροφικός μήνας, εξαιτίας της αβεβαιότητας στο οικονομικό και το πολιτικό πεδίο, με το δίλλημα «μεσοπρόθεσμο ή δραχή» , επιβεβαιώθηκαν. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media services , οι απώλεις των ΜΜΕ σε διαφημιστικά έσοδα να φτάνουν τα 19,6% για τον κλάδο και τις εφημερίδες, να σημειώνουν πτώση 29,89% , το ραδιόφωνο 21% και η τηλεόραση 17,4%. Είναι άλλη μια ένδειξη πως τα media βουλιάζουν, εξαιτίας όχι μόνο της ύφεσης, αλλά και της άποψης σε τμήμα της κοινωνίας , πως δεν είναι πλέον απαραίτητα για την ενημερωσή της.
Αναλυτικά, η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη ανήλθε σε 157.379.852 ευρώ και στο πρώτο εξάμηνο του έτους σε 832.671.449 (-17,8%) . Οι τηλεοπτικοί σταθμοί συγκέντρωσαν 55.496.453 ευρώ (- 14,05%) τον Ιούνιο και συνολικά στο εξάμηνο 291.470.367 (-13.67%) . Είναι όμως χαρακτηριστικό πως μετά από πολύ καιρό ο ΑΝΤ1 πέρασε στην πρώτη θέση με 15,8 εκατ. ευρώ και ποσοστό 28,5%, έναντι 15,3 εκατ. ευρώ του Mega ( 27,6%) Ο Alpha συγκέντρωσε 10,3 εκατ. ευρώ (18,6%) το Star 8,7 εκατ. (15,7%) και το Alter έχοντας κυρίως ενημερωτικό πρόγραμα 4,1 εκατ ευρώ (7,5%).
Η πτώση συνεχίζεται και στους άλλους κλάδους. Τα περιοδικά κατέγραψαν τπώση τον Ιούνιο κατά 17,4% συγκεντρώνοντας διαφήμιση ύψους 57.311.171 ευρώ. Το πραγματικό σοκ είναι στις εφημερίδες όπου η μείωση ανέρχεται σε 29,89%, σε σχέση με τον Ιούνιο του 2010 και τα συνολικά έσοδα του μήνα σε 34.162.987 ευρώ. Τέλος, η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη στο ραδιόφωνο ανήλθε σε 10.409.240 ευρώ με πτώση 21% πλην όμως τα στοιχεία δεν είναι συγκρίσιμα αφού είχαν αποχωρήσει από τη μέτρηση ορισμένοι ραδιοφωνικοί σταθμοί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου