Όλα στο σπίτι. Η έρευνα του περιοδικού ScreenDigest φανερώνει πως η δαπάνη για την οικιακή ψυχαγωγία αυξάνεται στο Δυτικό Κόσμο δραματικά σε σύγκριση με το 2010. Σύμφωνα με την έκδοση του ΙΟΜ, “Ενδιάμεσα” η συνολική δαπάνη για όλα αυτά τα αγαθά και τις υπηρεσίες το 2000 ήταν 145 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ το 2010 ήταν 235 δισεκατομμύρια δολάρια (στο σύνολο των νοικοκυριών της Βορείου Αμερικής και της Ευρώπης). Ο τομέας που απορροφούσε τη μεγαλύτερη δαπάνη-και το 2000 όπως και το 2010- ήταν αυτός της συνδρομητικής τηλεόρασης ,κυρίως καλωδιακής και δορυφορικής. Μάλιστα, τα ποσοστά του αυξήθηκαν σημαντικά από το 39% το 2000 στο 59% το 2010. Στην Ελλάδα την τάση αυτή έχει αντιληφθεί η Forthnet, και αντιλαμβανόμενη την κρίση προσφέρει τηλέφωνο, Internet και τηλεόραση σε ένα πακέτο σε μία τιμή. Το επιχείρημα είναι πως στην εποχή του ΔΝΤ, είναι φθηνότερο πλέον να ψυχαγωγηθείς στο σπίτι, παρά να βγεις εκτός...
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου