23.3.11

Στην κόψη του ξυραφιού



Τη δέσμευση της κυβέρνησης για συγκεκριμένα μέτρα ενίσχυσης του χώρου της επικοινωνίας αναμένει η αγορά, στο σημερινό δεύτερο συνέδριο επικοινωνίας το οποίο διεξάγεται σήμερα σε εκθεσιακό κέντρο   δίπλα στο αεροδρόμιο των Σπάτων. Με δεδομένη την ύφεση στην ελληνική οικονομία και την αγωνία για την επιβίωση ή όχι του Alter , το μεγάλο ερώτημα είναι θα στο συνέδριο  είναι θα μιλήσουν με ειλικρίνεια  για τα μεγάλα ζητήματα όπως είναι αυτό των “επιστροφών”, ή η συζήτηση θα ανακυκλωθεί μόνο γύρω από τις απαιτήσεις της αγοράς.
Αναπόφευκτα το κύριο βάρος θα πέσει στην απογευματινή συζήτηση στην οποία θα τοποθετηθεί ο αρμόδιος για τα ΜΜΕ  υπουργός , Τ. Χυτήρης, σε αντίθεση με τον υπουργό ανάπτυξης Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, δήλωσε πως δεν θα παραβρεθεί όπως  άλλωστε θα κάνει και η ένωση ιδιοκτητών ημερησίων εφημερίδων . Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν  εκπρόσωποι εταιρειών όπως ο Μανόλη Παπαπολύζος, (Olympic DDB), ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, (ΕΛΑΪΣ Unilever Hellas) , αλλά και ιδιοκτήτες ΜΜΕ, όπως ο Θοδωρής Κυριακού (ΑΝΤ1) , και ο Γιάννης Αλαφούζος (Σκάι) .
Το πρόβλημα για τα ελληνικά ΜΜΕ είναι μεγάλο, καθώς φαίνεται η πως διαφημιστική αγορά υποχώρησε κατά 600-700 εκατ. ευρώ  το 2010, και για πρώτη φορά, τουλάχιστον από τους ιδιοκτήτες και εκπροσώπους των  Μέσων ενημέρωσης, τίθενται ερωτήματα για την αιτία της φούσκας. “Πρέπει να δούμε πού πάσχει το πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς, γιατί ξέφυγε και πού η δημιουργία έδωσε τη θέση της περισσότερο στη χρηματοοικονομική διαχείριση», είπε πρόσφατα ο  πρόεδρος της ΕΙΤΗΣΕ  Κ. Κιμπουρόπουλος , μιλώντας στο  Marketing Week» σημειώνοντας «οι ρόλοι στρεβλώθηκαν και η βουλιμία πολλές φορές υποκατέστησε τη λογική». Στην ίδια συνέντευξη ο πρόεδρος της ΣΕΠΤ, Θ. Φιλιππόπουλος  είπε πως “υπήρχε ένα διαρκές γαϊτανάκι απληστίας που δημιούργησε αυτήν τη φούσκα που τώρα σκάει”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: