14.4.10

Ώρα για διαβούλευση

H μάχη για την επόμενη μέρα των μεταδόσεων ξεκίνησε ο. Σκάι καλεί τη SuperLeague, με την επιστολή ως την Πέμπτη να καταθέσεις τις απόψεις της , τόσο για την εκτέλεση της τηλεοπτικής σύμβασης, όσο και για την επίδραση που έχει η βία στο τηλεοπτικών προϊόν, με στόχο να ξεκινήσει η σχετική συζήτηση .
Η χρονιά που πέρασε μπορεί να έφερε χρήματα στα ταμεία των ΠΑΕ, αλλά η αλήθεια είναι πως η κεντρική διαχείριση των δικαιωμάτων δεν υπήρξε λειτουργική , ούτε επίσης η στοιχειώδης συμφωνία μεταξύ των τεσσάρων εμπλεκομένων, SuperLeague , Forthnet, Σκάι και ΕΡΤ για την ώρα έναρξης των εκπομπών στιγμιότυπων... Μια άκρως ενδιαφέρουσα παράμετρος είναι πως ο Χ. Παναγόπουλος μετακινήθηκε από την ΕΡΤ, η οποία και έχει τις συμφωνίες με τις ΠΑΕ, Ολυμπιακός και Ξάνθη , ως CEO στο Σκάι, και ο Γιώργος Γαμπρίτσος, από τη Syned του ομίλου , Forthnet στη θέση του προέδρου διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ .

Το κεντρικό ζήτημα ως φαίνεται για τα δύο δίκτυα είναι το κόστος των μεταδόσεων καθώς είναι φανερό πως το ελληνικό πρωτάθλημα στερείται του θεάματος. Τόσο η Forthnet όσο και ο Σκάι πλήρωσαν τεράστια ποσά , προ της κρίσης, εκτινάσσοντας την αξία του πρωταθλήματος στα 40 εκατ. ευρώ ετησίως , δίχως να υπάρχουν οι υποδομές , αλλά και ο ορθολογικός σχεδιασμός από τη SuperLeague . Η Forthnet απευθύνθηκε στα δικαστήρια και στο ΕΣΡ για τη στάση της ΕΡΤ, η οποία όμως είχε συμβόλαια με δύο ομάδες της SuperLeague, ενώ ο Σκάι διαμαρτυρόταν για τα ήσσονος σημασίας ματς που έπαιρνε από την κεντρική διαχείριση για να μεταδώσει.


Να εμφανίζεται το τελικό κόστος

Παρέμβαση του ΕΣΡ για τις υπηρεσίες SMS που προσφέρουν οι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί. Η αρχή ζητάει από τα δίκτυα να συνοδεύουν τις αναφορές στη χρήση των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιακών μέσων πρόσθετης χρέωσης (SMS) με απεικόνιση ή ανακοίνωση, είτε της τιμής χρέωσης ανά λεπτό της ώρας, είτε του συνολικού κόστους χρήσης, έτσι ώστε να καθίσταται δυνατός ο υπολογισμός του τελικού κόστους από τον εκάστοτε χρήστη.

**Στις 26 Απριλίου συγκαλεί η ΕΣΗΕΑ την ετήσια τακτική της γενική συνέλευσης. Στην πρόσκληση δεν περιλαμβάνεται η τέλεση των εκλογών , αλλά μόνο η εκλογή μελών για την εφορευτική επιτροπή ,με αποτέλεσμα να είναι άγνωστη η ημερομηνία διεξαγωγής τους.

**Σήμερα «παραδίδουν» και αποχωρούν από την ΕΡΤ, ο εντεταλμένος σύμβουλος Πάνος Λουκάκος και ο διευθυντής Τηλεόρασης, Δημήτρης Γόντικας. Η πρώτη θέση, δεν θα καλυφθεί όπως είχε δηλώσει ο Π. Γερουλάνος, ενώ για τη δεύτερη η λύση θα προέρχεται από το δυναμικό της ΕΡΤ .

** «Καταλάβαμε την ΕΣΗΕΑ, αυτό το συντεχνιακό άντρο της δημοσιογραφικής αριστοκρατίας για να κάνουμε σαφές σε όλους πως και βλέπουμε και κατανοούμε και θα πολεμήσουμε την ιερή συμμαχία της εξουσίας” αναφέρει στην ανακοίνωσή της μεταξύ άλλων η ομάδα αντιεξουσιαστών που κατέλαβε χθες το μεσημέρι τα γραφεία της ένωσης.



Short stories
Πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ επέβαλε το ΕΣΡ στο Alter για υπέρβαση διαφημιστικού χρόνου (27/11/2009). Αντίστοιχο πρόστιμο επέβαλε στον σταθμό «Αντέννα» για συγκεκαλυμένη διαφήμιση εταιρίας καλλυντικών στις 2/11/2009 στην εκπομπή «Next top model».** Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις μεταξύ HOL και Forthnet για μεταξύ τους συνεργασία στο χώρο αποκλειστικά των τηλεπικοινωνιών . Αν υπάρξει αποτέλεσμα τότε θα δημιουργηθεί ένα νέο δυνατό σχήμα στην τηλεφωνία με τη συμμετοχή και της Vodafone που έχει μερίδιο στη HOL και θα ανταγωνίζεται με καλύτερες προοπτικές τον ΟΤΕ. Εκτός των συζητήσεων είναι η Nova΅, την ίδια ώρα που ο ΟΤΕ αναζητεί μερίδιο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας είναι σκληρός όπως προκύπτει και από τα σποτ που μεταδίδονται στην τηλεόραση μεταξύ Vodafone και WIND**. Πρέπει να παρακολουθείς τη διαφήμιση του ανταγωνιστή για να αντιληφθείς τι είδους προϊόν αγόρασες από την εταιρεία που επέλεξες. **Ευτυχώς τελειώνει το ελληνικό πρωτάθλημα. Αυτή η χρονιά χαρακτηρίστηκε από μάλλον μέτριες έως και πολύ κακές ποδοσφαιρικές εκπομπές στιγμιότυπων, το τέλος του reality διαιτησίας , περιγραφές υπέρ των ομάδων, τα δικαιώματα των οποίων ανήκουν στα τηλεοπτικά δίκτυα , αλλά και τη διοχέτευση επικών σχολίων και δημοσιευμάτων για ανύπαρκτα τηλεοπτικά ανθραγανθήματα. Στα θετικά σημεία η παρουσία του Ακη Ζήκου στο NovaSports1, φορώντας το λογότυπο του χορηγού αθλητικής ένδυσης, δημιουργώντας έτσι ένα σκηνικό έμμεσης διαφήμισης . Η ΝΕΤ διέκοψε τις επιπλέον αναφορές στην Aegean, κατά τη διάρκεια της τρισδιάστατης ανάλυσης , ενώ ο αναλυτής της ποδοσφαιριστής σταμάτησε να εμφανίζεται με το λογότυπο της αθλητικής εταιρείας ένδυσης στην εκπομπή του Champions League

Δεν υπάρχουν σχόλια: