8.4.10

Μένει ο Ολυμπιακός στην ΕΡΤ , αν δεν θέλει να φύγει...

«Αν ο Ολυμπιακός δεν θέλει, η ΕΡΤ δεν θα σπάσει τη σύμβαση» Η φράση αυτή ανήκει σε στέλεχος της κρατικής ραδιοτηλεόρασης απαντώντας στο ερώτημα για την τακτική που θα ακολουθήσει η ΕΡΤ την επόμενη χρονιά. Η θέση αυτή σε συνάρτηση με τις αποτυχημένες διαπραγματεύσεις της ΠΑΕ με τη Forthnet/NetMed , που λέγεται ότι έγιναν, δημιουργούν την αίσθηση πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές στη σχέση ΕΡΤ- Ολυμπιακού.

Στην Αγία Παρασκευή παρακαλούν και εύχονται να μείνει στην πρώτη εθνική η Ξάνθη, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα έχουν να διαχειριστούν για μία και μόνη ομάδα μια ιδιαιτέρως ακριβή παραγωγή που θα φτάνει τα 12-13 εκατ. ευρώ . Εξ αυτών, τα 8,5 εκατ. ευρώ είναι το δεύτερο μέρος της δόσης προς την ΠΑΕ Ολυμπιακός για το διετές συμβόλαιο και τα υπόλοιπα είναι το κόστος παραγωγής των μεταδόσεων και της «Αθλητικής Κυριακής». Η αίσθηση είναι πως η ΕΡΤ έστω και μειώνοντας το κόστος παραγωγής των αθλητικών μάλλον θα συνεχίσει να μεταδίδει τους αγώνες του Ολυμπιακού , καθώς η ερυθρόλευκη ΠΑΕ είναι σε αντιπαράθεση με τ τους άλλους δύο πιθανούς ενδιαφερόμενους , τη Forthnet/NetMed και το Σκάι.

Την ίδια που συζητούν η HOL του Σ. Κόκκαλη με τη Forthnet για συνεργασία στις τηλεπικοινωνίες , ο Ολυμπιακός επικρίνει τη Nova για τις μεταδόσεις, αλλά και το Σκάι για το ρεπορτάζ που μετέδωσε προ ημερών για την εταιρεία συμφερόντων του που εκδίδει τα εισιτήρια στο γήπεδο Καραϊσκάκη. Όμως όλα θα εξαρτηθούν από ένα σοβαρό παράγοντα που υπερβαίνει και τον Ολυμπιακό και την ΕΡΤ. Είναι η ίδια η οικονομική πορεία της χώρας...

Το δείγμα είδε Μπάρτσα

Τα μαθήματα υψηλής ποδοσφαιρικής τεχνικής που παρέδωσε η Μπαρτσελόνα είχαν απήχηση και στο δείγμα της AGB. Στον επαναληπτικό ημιτελικό της περασμένης Τρίτης το 29% του δείγματος είδε τον αγώνα Μπαρτσελόνα- Άρσεναλ στο Mega, ενώ την περασμένη βδομάδα η μετάδοση του πρώτου αγώνα από τη ΝΕΤ σημείωσε θεαματικότητα 25,9%. Η επιλογή των Ισπανών να παρακάμψουν την οδηγία της TEAM και να μεταδώσουν σε 16:9, είχε ως αποτέλεσμα να «κόβεται» στις άκρες η εικόνα στους παλαιούς τηλεοπτικούς δέκτες.

**Επιμένουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για το ψηφιακό μέρισμα. Η νομική σύμβουλος του ομίλου Cosmote, Ειρήνη Νικολαίδη μιλώντας σε συνέδριο πρότεινε την άμεση δράση κυβερνήσεων και ρυθμιστικών αρχών στη ΝΑ Ευρώπη για την απόδοση του ψηφιακού μερίσματος για υπηρεσίες κινητής ευρυζωνικότητας.

**Τη Spot JWT επέλεξε εκ νέου η Forthnet για τη διαφήμιση της Nova . Οι δύο πλευρές, Nova και Spot JWT συνεργάζονται τα τελευταία 7 χρόνια έχοντας παρουσιάσει ορισμένες από τις πιο πετυχημένες διαφημίσεις όπως το «Put the Kot Down» και το «Σάββας Καφέ».


**«Να αναιρέσει αμέσως τα μέτρα εκείνα που οδήγησαν στη ληστρική υφαρπαγή μέρους του εισοδήματος των χαμηλόμισθων δημοσιογράφων που εργάζονται στην ΕΡΤ, στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και στο δημόσιο τομέα», καλεί την κυβέρνηση η ΠΟΕΣΥ.


Short stories

Σύγκρουση μεταξύ δισκογραφικών και καλλιτεχνών και αλυσίδων καταστημάτων πώλησης CD . Αιτία η απόφαση των δισκογραφικών να δίνουν τις πρώτες κυκλοφορίες των καλλιτεχνών στις εφημερίδες και η απάντηση των καταστημάτων να αρνούνται την προώθηση των CD που έχουν πρώτα κυκλοφορήσει με τις εφημερίδες. Η πολιτική αυτή από μερίδα εκδοτών προκαλεί μαρασμό σε πάρα πολλούς κλάδους, ξεκινώντας από τον Τύπο. **Με την απευθείας διάθεσης CD σε πρώτη κυκλοφορία απαξιώνεται εκτός από το περιεχόμενο των εφημερίδων, και τα ίδια τα τραγούδια που διαφημίζονται από έναν μόνο όμιλο και μόνο για μια βδομάδα, χάνοντας το πλεονέκτημα που είχαν μέχρι πρότινος της μετάδοσής τους , επί πολλές βδομάδες από περισσότερους σταθμούς.** Ταυτόχρονα δημιουργείται ένα επιπλέον πρόβλημα και στα καταστήματα πώλησης, αφού στη συνέχεια το προϊόν δεν μπορεί να πουληθεί, όπως συμβαίνει με τα DVD , ενώ η χρέωση στο ΦΠΑ είναι διαφορετική. Αν το CD κυκλοφορεί με την εφημερίδα θεωρείται δημοσιογραφικό προϊόν και η χρέωση του ΦΠΑ είναι στο 5%, ενώ στα καταστήματα που απασχολούν πολύ περισσότερο προσωπικό από ένα... περίπτερο , το ίδιο υλικό επιβαρύνεται με ΦΠΑ 21%. **Κατά τα άλλα , στο υπουργείο Οικονομικών υπάρχει σοβαρός προβληματισμός για τη διάταξη που επιβαρύνει τα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών, άνω των 300 ευρώ , με ποσοστό 5% και έναρξη από το 2011. Αν τελικά δεν αποσυρθεί θα δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας στην αγορά, με άμεσες συνέπειες για τις διαφημιστικές εταιρείες και τα ΜΜΕ. ** Την ίδια ώρα , τράπεζες και διαφημιστικές , αισιοδοξούν , πως αν δεν έχουμε άλλες εκρήξεις στα spreads, πως θα υπάρξει ανάκαμψη της διαφήμισης το Μάιο και τον Ιούνιο, λόγω του Μουντιάλ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

What about Ε.Ρ.Τ. Βασίλη; Και χτες πάλι είχαμε θέμα με την διακοπή του αγώνα της Manchester στις καθυστερήσεις για να μας δείξουν διαφήμιση της "Μπήλιως" σε μία ακόμα ιστορική περιγραφή της Ε.Ρ.Τ.. Μέρες απέχουν από το να ξεκινήσει το Μουντιάλ και φωνή βοώντος εν τη ερήμω...