Ποσό 86 εκατ. ευρώ για δικαιώματα
Διπλασιασμός του κόστους των δικαιωμάτων για τον όμιλο Forthnet , αλλά και σημαντική αύξηση των εσόδων από τον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης, σε μια πολύ δύσκολη εποχή. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 9μηνου για τον όμιλο Forthnet το κόστος των δικαιωμάτων για αθλητικά προγράμματα και ταινίες έφτασε τα 86 .489.924 ευρώ, έναντι 46.285.091 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2008 , ενώ τα έσοδα από τη συνδρομητική τηλεόραση έφτασαν τα 147.106.307 ευρώ, έναντι 126.589.945 ευρώ του κλάδου των τηλεπικοινωνιών .
Αναλυτικά, ο όμιλος Forthnet , μέσω της NetMed NV που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και την Κύπρο δαπάνησε στο 9μηνο το ποσό των 75.509.,388 ευρώ για την αγορά δικαιωμάτων αθλητικών προγραμμάτων και 10.980.536 ευρώ για τις ταινίες. Εισέπραξε απευθείας από τους συνδρομητές το ποσό των 138.355.246 ευρώ, ενώ από τις διαφημίσεις που μεταδίδονται στα προγράμματα της nova , άλλα 5.875.125 ευρώ. Η δε εξαγορά του ομίλου NetMed NV τον Αύγουστο του 2008 , αντί ποσού 491 εκατ. ευρώ αποδεικνύεται σημαντική για τα μεγέθη του ομίλου Forthnet αφού πλέον διαθέτει στο σύνολο 800.000 πελάτες σε Ελλάδα -Κύπρο, εκ των οποίων οι 357.532 συνδρομητές ανήκουν στη nova. Αξίζει να σημειωθεί πως ο όμιλος NetMed όπως και το ελληνικό δημόσιο είχε σημαντικές απώλειες και από την ύπαρξη 100.000 παράνομων συνδρομητών.
Ο κύκλος εργασιών του ομίλου εκτινάχθηκε στα 272.046.149 ευρώ το 9μηνο του 2009 , αντί ποσού 119.128.015 ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2008. Όμως ο όμιλος εξακολουθεί να παραμένει ζημιογόνος , αν και σαφή τάση μείωσης με ενοποιημένες ζημιές 24.142.531 ευρώ το 9μηνο του 2009 , έναντι ενοποιημένων ζημιών ύψους 35.812.118 την ίδια περίοδο του 2008.
Απαιτήσεις 255 εκατ. ευρώ
Το σύνολο των εκκρεμών απαιτήσεων του ομίλου NetMed NV , ανέρχονται σε 255 εκατ. ευρώ (NetMed Hellas 135 εκατ. ευρώ – Multichoice 125 εκατ. ευρώ ) έναντι διαφόρων ΠΑΕ για την αποκατάσταση της ζημίας, περιουσιακής και ηθικής- που υπέστη από την καταγγελία των συμβάσεων τηλεοπτικών δικαιωμάτων στο παρελθόν. Εναντίον των θυγατρικών του ομίλου ,Myriad Development, Τηλέδραση, Dikomo Investments και Tiledrasi SA υπάρχουν απαιτήσεις περίπου 9 εκατ. ευρώ από την Lumiere TV.
-Τα δικαιώματα του περιοδικού «People» για την Ελλάδα , απέκτησε για την Ελλάδα , από την Time Warner η ΙΜΑΚΟ. Το περιοδικό θα κυκλοφορήσει στην Ελληνική γλώσσα έως τον Απρίλιο του επόμενου έτους.
-Προς συναινετικό διαζύγιο στις ειδήσεις του ΑΝΤΕΝΝΑ TV. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η ιδιοκτησία του σταθμού επιθυμεί τη διακοπή της συνεργασίας του με το Νίκο Ευαγγελάτο, αναζητώντας λύσεις εκ των έσω για την επόμενη μέρα.
Αύριο , 4 Δεκεμβρίου , λήγει η προθεσμία για την κατάθεση υποψηφιοτήτων για τη θέση του προέδρου – διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ. Ταυτόχρονα σήμερα προγραμματίζει η σύγκλιση του διοικητικού συμβουλίου της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, ανοίγοντας το φάκελο των προβλημάτων της ΕΡΤ .
Short stories
Μια διπλή αποτυχία καταγράφουν τα Μέσα Ενημέρωσης στην Ελλάδα, σε μια κρίσιμη πολιτικά χρονιά , ίσως αντίστοιχης και του 1989. Δεν κατάφεραν, τόσο να διαγνώσουν τόσο τη συντριπτική εκλογή του Γιώργου Παπανδρέου στην πρωθυπουργία με 10,5 ποσοστιαίες μονάδες διαφορά από τη ΝΔ, όσο και τον κατ’ αναλογία θρίαμβο του Αντώνη Σαμαρά, έναντι της Ντόρας Μπακογιάννη, μιας γυναίκας με εξαιρετικές σχέσεις των ΜΜΕ. Οι εταιρείες δημοσκοπήσεων υπέστησαν σημαντικές απώλειες στην αξιοπιστία τους, καθώς υπήρξαν περιπτώσεις που προέβλεπαν και οριακή εκλογή του Γ. Παπανδρέου, αν και ο κόσμος έδειξε το πρώτο δείγμα γραφής , όταν ψήφισε μαζικά το Γιώργο Παπανδρέου στις εσωκομματικές διαδικασίες του ΠΑΣΟΚ, ενώ ο Β. Βενιζέλος είχε την υποστήριξη μεγάλου τηλεοπτικού δικτύου. Είναι χαρακτηριστική η ατάκα Αβραμόπουλου προς το Γιάννη Πρετεντέρη, όταν επέκρινε το Σαμαρά , «προσέξτε διότι τα ίδια λέγατε και με το ΠΑΣΟΚ και είδατε με πόσο βγήκε» .** Είμαστε ίσως μπροστά σε μια αλλαγή. Ο πολίτης αν και καταναλώνει εν αφθονία τις πληροφορίες των Μέσων, διατηρεί μια απόσταση σε αυτά που μεταδίδουν. Γνωρίζει πως είναι διαπλεκόμενα, αποδίδει σε συμφέροντα το φίλτρο που βάζουν στις πληροφορίες που μεταδίδουν και απλώς τους γυρίζουν την πλάτη. Συμβαίνει περίπου κάτ’ αναλογία ό,τι και με τις κυριακάτικες εφημερίδες. Το κοινό τις αγοράζει, παίρνει τις προσφορές και τις πετάει . Ταυτόχρονα, η έκρηξη των νέων μέσων επιτρέπει στους πολίτες να δουν και αλλού ειδήσεις , στο youtube, στο tvxs στο twitter , στο protagon, ακόμη και «στα blog των εκβιασμών» . **Την απόλυση της Βασιλικής Στράτη από την «Πελοπόννησο», καταγγέλλει η ΠΟΕΣΥ .
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου