18.2.09

Reality show μέχρι θανάτου

ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ

Με τη Βασιλική Κοτζιά

Η 27χρονη Jade Goody, η πιο γνωστή παίκτρια reality της Βρετανίας φέρεται να διαπραγματεύεται την πώληση των δικαιωμάτων για την τηλεοπτική κάλυψη του…τέλους της ζωής της. Η Goody πάσχει από καρκίνο σε τελικό στάδιο και όλη η Βρετανία παρακολουθεί με ενδιαφέρον και συγκίνηση την ιστορία της. Πριν από λίγες ημέρες οι γιατροί την πληροφόρησαν ότι της απομένουν μόλις λίγες εβδομάδες ζωής. Την επόμενη κιόλας ημέρα, η – ομολογουμένως – πολύ άτυχη κοπέλα, προσέλαβε ατζέντη ο οποίος θα αναλάβει να πουλήσει την ιστορία της σε όποιον προσφέρει τα περισσότερα χρήματα. Μεταξύ άλλων οι τηλεθεατές θα δουν και το γάμο της, ο οποίος μάλιστα θα τελεστεί στην έπαυλη του Elton John. Η ίδια δηλώνει ότι έχει καλό σκοπό και ότι πουλάει την ιστορία της για να μαζέψει χρήματα για τα δύο παιδιά της, ηλικίας 4 και 5 ετών. H Jade Goody έγινε γνωστή στη Βρετανία, χάρη στη συμμετοχή της στο Big Brother, το 2002. Παρόλο που δεν κέρδισε, έγινε η αγαπημένη του κοινού και των tabloid.. Έπιασε το νόημα και πέρασε τα επόμενα έξι χρόνια, συμμετέχοντας σε απανωτά reality show. Το 2007, καθώς έπαιζε στο Celebrity Big Borther, η Goody κατηγορήθηκε για ρατσιστική συμπεριφορά όταν τσακώθηκε - σε ζωντανή μετάδοση - με την Ινδή ηθοποιό Shilpa Shetty. Για να εξιλεωθεί, η νεαρή Βρετανίδα αποφάσισε να πάει στην Ινδία και να πάρει μέρος σε…άλλο ένα reality. Και ακριβώς εκεί, τον Αύγουστο του 2008 και πάντα σε ζωντανή μετάδοση, η Goody έμαθε ότι είχε καρκίνο. Και τώρα που ετοιμάζεται να αφήσει τον κόσμο τούτο, είναι αποφασισμένη να το κάνει όπως και σχεδόν όλα τα άλλα πράγματα στη ζωή της: μπροστά στις κάμερες.

Το "Lost" του ABC.com και το Saturday Night Live του NBC..com είναι οι πιο δημοφιλείς εκπομπές που παρακολουθούν online οι Αμερικανοί. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, το Δεκέμβριο του 2008 1,4 εκατομμύριο Αμερικανοί είδαν το Lost στο site του ABC και 1,1 εκατομμύριο είδαν το SNL μέσω της ιστοσελίδας του NBC. Η Nielsen υποστηρίζει ότι η διάθεση των εκπομπών στο Διαδίκτυο έχει προσελκύσει ένα κοινό το οποίο, υπό άλλες συνθήκες δεν θα έβλεπε καθόλου αυτά τα προγράμματα.

Η Cumulus Media, ο δεύτερος σε μέγεθος ραδιοφωνικός όμιλος των ΗΠΑ, θα προχωρήσει σε αναδιάρθρωση, η οποία θα στοιχίσει σε 259 υπαλλήλους τη δουλειά τους. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου δικαιολόγησε την απόφαση λέγοντας ότι «η κρίση δεν κάνει διακρίσεις. Όπως όλες οι εταιρίες των media, έτσι κι εμείς δεν είμαστε άτρωτοι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: