28.12.08

Το δείγμα ξέρει...

ΣΧΟΛΙΟ

Οι διαφημίσεις της nova έχουν γενικά χιούμορ. Από το " Σάββας καφέ" με το Σάββα που ξέμεινει στην Πορτογαλία , πανηγυρίζοντας την επιτυχία της εθνικής, μέχρι το "πουτ δεν κτο ντάουν" και την τελευταία εκδοχή με τους αλλοπαρμένους που πουλάνε βιβλία από την τηλεόραση και προαναγγέλουν το τέλος του κόσμου. Η διαφήμιση συμπληρώνει πως στη nova μπορείς να δεις περισσότερα από 200 ποιοτικά κανάλια

Δεν αναφέρει βέβαια πως πρέπει να πληρώσει για αυτά 57 ευρώ το μήνα για να ξεφύγεις από τη "χωματερή", ή έστω στην καλύτερη περίπτωση τη μετριότητα της ελληνικής τηλεόρασης. Ευτυχώς η nova , λίγο πριν την έκρηξη των DVD, έκανε τη διαφορά και ξεκίνησε να δείχνει σειρές όπως το CSI, την εποχή που ο ΑΝΤ1 δεν μπορούσε να χωρέσει στο υπέροχο πρόγραμμά του το "24", όταν σάρωνε σε οποιαδήποτε άλλο σημείο του πλανήτη μιλούσαν αγγλικά.

Το πρόβλημα είναι πως αυτή η τηλεοπτική χωματερή δεν κλείνει. Πως για παράδειγμα για να επιστρέψουν οι ξένες σειρές στο πρόγραμμα των ελεύθερων καναλιών πέρασαν πέντε χρόνια και ακόμη το τοπίο δεν είναι ξεκάθαρο. Διότι όταν η κρατική τηλεόραση δείχνει το Lost, το κοινό δεν ανταποκρίνεται, όταν όμως ο ΑΝΤ1 ξεκινήσει την προβολή του , τότε το δείγμα "βλέπει το φως το αληθινό"

Είναι ένα μικρό θαύμα. Είκοσι χρόνια τώρα, μόνο το δείγμα ξέρει, τι συμβαίνει ...

Βασίλης Κουφόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: