ΣΧΟΛΙΟ
από το Β. Κουφόπουλο
Πρόκειται για απόσπασμα διαφήμισης εταιρείας στοιχημάτων, η οποία μεταφέρει ένα στιγμιότυπο από τον εργασιακό χώρο. Ένας εργαζόμενος "καρφώνει" δύο συναδέλφους του στο προϊστάμενο και ως εκ τούτου, η προτροπή είναι να παίξουμε μπάσκετ στο στοίχημα , αφού μας έπεισε το λογοπαίγνιο" . Κάποιοι θα ισχυριστούν πως αυτή η φράση είναι πραγματική , συμβαίνει καθημερινά στις επιχειρήσεις , ή στις διαπροσωπικές σχέσεις.
Αλήθεια είναι αυτό, αλλά πάντοτε όλες οι κοινωνίες , είτε επρόκειται για απλό κόσμο, ή για αυτούς που έχουν θέσεις και εξουσία μισούσαν τους χαφιέδες, και του προδότες.
Τώρα, ή έχουν αλλάξει οι αξίες και ο χαφιές είναι ένα νέο πρότυπο, οπότε η διαφημιστική απλώς το αναπαράγει ή είναι τόσο μαύρα τα πράγματα στη διαφήμιση που οι άνθρωποι διασκεδάζουν με τον πόνο τους
"Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
1 σχόλιο:
With all due respect, δεν είμαι καθόλου σίγουρη πως η γενίκευση πως "όλες τις κοινωνίες" μισούν τους καταδότες και τους χαφιέδες. Από την εμπειρία μου στο Λονδίνο τουλάχιστον θα έλεγα πως η ρουφιανιά είναι μάλλον αρετή. Ιδιαίτερα μετά τις βομβιστικές επιθέσεις τον Ιούλη του 2005, όπου ο χαφιεδισμός αποτέλεσε "υποχρέωση" του πολίτη.
Δημοσίευση σχολίου