2.7.14

Μουντιάλ με ρεκόρ θεαματικότητας


Ρεκόρ απήχησης σημειώνει το Μουντιάλ. Η διαφημιστική δαπάνη στις περισσότερες χώρες αυξήθηκε, μαζί με τη θεαματικότητα, ενώ τα social media που αποτελούν το νέο παράγοντα στη θέαση των αναμετρήσεων.  Το  Twitter και το Facebook  λειτουργούν ως μέσα για τη διάδοση των απόψεων του κοινού κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών και συμβάλουν σημαντικά στην απήχησή του, μέσα από τη συζήτηση για τα γκολ, τις επίμαχες φάσεις και τους παίχτες.  



Η συνολική αποτίμηση δεν έχει γίνει, όμως τα ραδιοτηλεοπτικά δίκτυα εκτιμούν πως ίσως ξεπεραστεί και το ρεκόρ του Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής το 2010, όταν 909 εκατομμύρια θεατές παρακολούθησαν τον τελικό Ολλανδία –Ισπανία. Σε πάρα πολλές χώρες  καταγράφονται υψηλά ποσοστά θεαματικότητας. Στην Ολλανδία, συνολικά 11,5 εκατομμύρια θεατές είδαν  την αναμέτρηση με τη Χιλή, εκ των οποίων τα 10,2 στο σπίτι και το 1,3 σε δημόσια θέα. Ρεκόρ έγινε στη Βραζιλία με 42,9 εκατομμύρια Βραζιλιάνους να βλέπουν την ομάδα τους  να κερδίζει την Κροατία την οποία παρακολούθησε το 81,3% των Κροατών θεατών (1,5 εκατομμύρια)

Το ματς ανάμεσα στο Βέλγιο και τη Νότιο Κορέα ήταν το δημοφιλέστερο στην ιστορία της Βέλγικης Τηλεόραση με 3 εκατ Φλαμανδούς και 2,1 εκατομμύρια  Γαλλόφωνους Βέλγους. Ρεκόρ θεαματικότητας σημειώθηκε και στο Ηνωμένο Βασίλειο με 20 εκατ. θεατές  (71%)  οι οποίοι παρακολούθησαν την αγώνα της Αγγλίας με την Ουρουγουάη, ενώ  27,3 εκατομμύρια Γερμανοί (84,2%) είδαν το ματς με την ομάδα των Ηνωμένων Πολιτειών. Περίπου 15,3 εκατομμύρια Ιταλοί (82%) είδαν τον αγώνα της χώρας τους με την Ιταλία  και 11,2 εκατομμύρια Ισπανοί θεατές (68,5%) παρακολούθησαν την εθνική τους ομάδα να αποκλείεται από τους Ολλανδούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: