4.2.14

Το «θαύμα» του Nova3Play



Μέσα στη δημιουργική καταστροφή του Μνημονίου, η αγορά της οικιακής ψυχαγωγίας  μεγεθύνεται. Ο κόσμος παραμένει κλεισμένος στα σπίτια του και αναζητάει φθηνούς τρόπους για να συνομιλήσει και να ψυχαγωγήσει  χρησιμοποιώντας τα ηλεκτρονικά δίκτυα. 


Η Forthnet συγκέντρωσε περισσότερους από 1 εκατ. συνδρομητές στο σύνολο των υπηρεσιών της, με σημείο αιχμής τις συνδυαστικές υπηρεσίες του  Nova3Play. Στη μάχη που γίνεται για τα μάτια της Forthnet ανάμεσα στις δύο ανταγωνίστριες,  WIND και Vodafone, οι συνδρομητές της εταιρείας  έχουν πλέον ξεχωριστή σημασία στη μάχη των τηλεπικοινωνιών. Η WIND έχει πλέον το 32,3% της Forthnet  και η  WIND έχει το 6,5% της εταιρείας που εξελίσσεται στο μεγαλύτερο πάροχο ψυχαγωγίας και επικοινωνίας.  Και οι δυο εταιρείες θέλουν μερίδιο από το «θαύμα» στη Forthnet εν μέσω της χειρότερης- ως τώρα- περιόδου της ελληνική κοινωνίας. Τόσο η  WIND η οποία και έκανε πρώτη το βήμα και αγόρασε μετοχές της Forthnet , όσο και η Vodafone  που ακολούθησε βρίσκονται σε ένα μεταίχμιο, αναζητούν νέες συμμαχίες για να μεγαλώσουν.

Η έκρηξη της συνδρομητικής βάσης της Forthnet οφείλεται στο προϊόν Nova3play. Ο αριθμός των συνδρομητών  της εταιρείας αυξήθηκε σημαντικά τόσο στη συνδρομητική τηλεόραση όσο και στη τηλεφωνία. Το βασικό συστατικό του 3Play είναι το αποκλειστικό και μοναδικό περιεχόμενο της Nova η οποία διαθέτει το αθλητικό περιεχόμενο που παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον Έλληνα φίλαθλο  αλλά και το καλύτερο κινηματογραφικό περιεχόμενο μέσα από μακρόχρονες αποκλειστικές συμφωνίες με τα μεγαλύτερα studios. Το άλλο μυστικό είναι πως το πακέτο των υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας (Τηλέφωνο, Internet, Τηλεόραση) προσφέρεται σε πολύ χαμηλή τιμή, κάτι που προσελκύει τα νοικοκυριά. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: