Διαφορετικά
χρονικά όρια για τη μετάδοση της
τηλεοπτικής διαφήμισης, ανάμεσα στην ελεύθερη και τη συνδρομητική
τηλεόραση μπορεί να ορίσει ο εθνικός
νομοθέτης, έκρινε το Ευρωπαϊκό δικαστήριο, τηρώντας την
αρχή της αναλογίας. Το ερώτημα τέθηκε από Ιταλικό δικαστήριο μετά
από προσφυγή του Sky Italia ύστερα από πρόστιμο, εξαιτίας της
υπέρβασης το χρονικού όριο διαφημίσεων.
Το ευρωδικαστήριο αποφάσισε , απαντώντας στο σχετικό
ερώτημα, “ότι η προστασία των καταναλωτών από τις υπερβολές της εμπορικής διαφημίσεως συνιστά, ωστόσο,
επιτακτικό λόγο γενικού συμφέροντος δυνάμενο
να δικαιολογήσει περιορισμούς της ελεύθερης παροχής υπηρεσιών, εφόσον
αυτοί είναι κατάλληλοι να διασφαλίσουν την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού
και δεν υπερβαίνουν το αναγκαίο προς τούτο μέτρο”."Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου