27.8.13

Όριο στη διαφήμιση της συνδρομητικής τηλεόρασης




Διαφορετικά χρονικά όρια   για τη μετάδοση της τηλεοπτικής διαφήμισης, ανάμεσα στην ελεύθερη και τη συνδρομητική τηλεόραση  μπορεί να ορίσει ο εθνικός νομοθέτης, έκρινε το Ευρωπαϊκό δικαστήριο, τηρώντας την αρχή της αναλογίας.  Το ερώτημα τέθηκε από Ιταλικό δικαστήριο μετά από προσφυγή του Sky Italia ύστερα από πρόστιμο, εξαιτίας της υπέρβασης το χρονικού όριο διαφημίσεων.
Το ευρωδικαστήριο αποφάσισε , απαντώντας στο σχετικό ερώτημα, “ότι η προστασία των καταναλωτών από τις υπερβολές της  εμπορικής διαφημίσεως συνιστά, ωστόσο, επιτακτικό λόγο γενικού συμφέροντος δυνάμενο  να δικαιολογήσει περιορισμούς της ελεύθερης παροχής υπηρεσιών, εφόσον αυτοί είναι κατάλληλοι να διασφαλίσουν την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού και δεν υπερβαίνουν το αναγκαίο προς τούτο μέτρο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: