Η εμπειρία του 2000 έδειξε πως
το σπάσιμο των συμβάσεων από τον Aplha Digital και η μοναχική πορεία των ομάδων, δεν έφερε τα
αναμενόμενα αποτελέσματα. Ο Στάθης Τσοτσορός, έχοντας σε μια νύκτα αναλάβει τα
ηνία του παλιού Σκάι, πίστεψε πως μπορεί να κάνει συνδρομητική τηλεόραση,
τριπλασιάζοντας τις τιμές για να αποκτήσει μικρές και μεγάλες ομάδες. Το σύνθημα «συνδρομή όσο ένας καφές» μπορεί
να έπεισε αρκετούς στην αρχή, αλλά όχι για πολύ.
Η εταιρεία που πάσχιζε να
συγχωνευτεί τότε με τη NetMed κατέρρευσε μέσα σε 9 μήνες και στους συνδρομητές έμεινε
μόνο ο εξοπλισμός. Η ξέφρενη κούρσα των δικαιωμάτων συνεχίστηκε αφού ελεύθερα
δίκτυα, όπως ο Alpha και η ΕΡΤ αποκτούσαν
τα δικαιώματα ομάδων, μέχρι να γίνουν όλο πιο ώριμοι και να φτάσουν στην
κεντρική διαχείριση των δικαιωμάτων. "Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου