23.3.13

«Σώζουν» τα τηλέφωνα




Η τηλεφωνία και τα ηλεκτρικά είδη εξακολουθούν να «αιμοδοτούν» τα media, δαπανώντας για διαφήμιση 112,4 εκατ. ευρώ το 2010 (-5,8%) και στη δεύτερη θέση έρχονται τα τρόφιμα με 68,9 εκατ. ευρώ  όταν το 2007  ξόδευαν μαζί με ποτά και αναψυκτικά 155 εκατ. ευρώ!
Αυτοκίνητα και τράπεζες σχεδόν κινδυνεύουν να εξαφανιστούν από το χάρτη.  Το 2009 οι τράπεζες για τη διαφήμιση τους έδιναν 57,3 εκατ. ευρώ και το 2012, όντας σε καθεστώς ελεγχόμενης χρεοκοπίας  διέθεσαν  24,8 εκατ. ευρώ. Και  η δαπάνη τα αυτοκίνητα μειώθηκε στο μισό, από 57,2 εκατ. ευρώ το 2009 , σε 29,5 εκατ. ευρώ  το 2012. Ακόμη, υποχωρούν σημαντικά τα φαρμακευτικά είδη, τα οινοπνευματώδη, ο δημόσιος τομέας και η ψυχαγωγία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: