Η τηλεφωνία και τα ηλεκτρικά είδη εξακολουθούν να
«αιμοδοτούν» τα media,
δαπανώντας για διαφήμιση 112,4 εκατ. ευρώ το 2010 (-5,8%) και στη δεύτερη θέση
έρχονται τα τρόφιμα με 68,9 εκατ. ευρώ
όταν το 2007 ξόδευαν μαζί με ποτά
και αναψυκτικά 155 εκατ. ευρώ!
Αυτοκίνητα και τράπεζες σχεδόν κινδυνεύουν να
εξαφανιστούν από το χάρτη. Το 2009 οι
τράπεζες για τη διαφήμιση τους έδιναν 57,3 εκατ. ευρώ και το 2012, όντας σε
καθεστώς ελεγχόμενης χρεοκοπίας διέθεσαν
24,8 εκατ. ευρώ. Και η δαπάνη τα
αυτοκίνητα μειώθηκε στο μισό, από 57,2 εκατ. ευρώ το 2009 , σε 29,5 εκατ.
ευρώ το 2012. Ακόμη, υποχωρούν σημαντικά
τα φαρμακευτικά είδη, τα οινοπνευματώδη, ο δημόσιος τομέας και η ψυχαγωγία."Αν υπήρχε κάτι που μισούσε περισσότερο από τις συμμορίες των εργοδοτών , από τις ερωμένες των Ισπανών αριστοκρατών και από τους λαχειοπώλες (τους τελευταίους επειδή διέδιδαν την πίστη σ' έναν ψεύτικο παράδεισο) ήταν οι πουλημένοι δημοσιογράφοι: οι πιο πουτάνες από τις πουτάνες, που είχαν εισχωρήσει στο ευγενέστερο επάγγελμα του κόσμου". "Το ποδήλατο του Λεονάρντο" του Paco Ignacio Taibo II, σε μετάφραση Έφης Γιαννοπούλοy (εκδόσεις Άγρα) Μail επικοινωνίας: vaskoufo@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου