Τα ντέρμπι και τα συνδυαστικά πακέτα τηλεφωνίας Internet και τηλεόρασης φαίνεται πως είχαν αποτέλεσμα για τη Nova. Ο αριθμός των συνδρομητών της ανέβηκε στους 372 χιλιάδες, έναντι 363 χιλιάδων, στο τέλος του 9μηνου. Η Nova επενδύει το τελευταίο διάστημα στις πωλήσεις των συνδυαστικών πακέτων μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων της , αλλά ταυτόχρονα και στις High Definition μεταδόσεις, επιχειρώντας και μια ποιοτική στροφή στο αθλητικό της πρόγραμμα.
Η πραγματική επένδυση γίνεται στην ποιότητα και η πρώτη στρατηγική επιλογή ήταν η απόφαση για την κατάργηση του «reality διαιτησίας» με στόχο την προστασία του ποδοσφαιρικού προϊόντος. Η εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης πληρώνει πάρα πολλά χρήματα ώστε να υπονομεύει τη λειτουργία με την εξαντλητική ανάλυση φάσεων και συνεπώς με το υπονοούμενο πως ο αγώνας δεν κρίνεται μόνο στο γήπεδο. Οι τηλεκριτικοί διαιτησίας αποσύρθηκαν από προσκήνιο , μαζί με τους «εκπροσώπους των ομάδων» οι οποίοι λάμβαναν SMS στον αέρα των εκπομπών κάθε Κυριακή .
Η απάντηση της Nova είναι η αλλαγή του σκηνικού για την παραγωγή όπου τον πρώτο ρόλο θα έχουν αντί για τους παράγοντες το ποδόσφαιρο . Οι δύο Αντώνηδες, Καρπετόπουλος και Πανούτσος ξέρουν από μπάλα και είναι σε θέση να αναλύσουν τους αγώνες, σε βάθος χωρίς να υπονομεύουν τη χαρά του αθλήματος, και δίχως να υποδύονται τους δικαστές και τους τιμωρούς». Η εκπομπή Nova Derby για το Παναθηναϊκός –Ολυμπιακός ήταν ένα πρώτο τέτοιο δείγμα γραφής, με καλεσμένους από διαφορετικούς χώρους και ρεπορτάζ για την ιστορία και τις αναμετρήσεις των δύο ομάδων.
**Η οπαδική δημοσιογραφία αντέχει
Τα επιθετικά πρωτοσέλιδα επιμένουν. Μπορεί η οπαδική δημοσιογραφία να υποχώρησε από την τηλεοπτική οθόνη, παραμένει όμως ενεργή στις σελίδες των εφημερίδων του είδους και στις ραδιοφωνικές εκπομπές. Ήταν η σειρά των πράσινων οπαδικών φύλλων να «απαντήσουν» στις ερυθρόλευκες εφημερίδες, οι οποίες επένδυσαν στην αμφισβήτηση της διαιτησίας, με μόνη εξαίρεση το «Φως». Είναι μια σχεδόν υποσυνείδητη λειτουργίας των συγκεκριμένων εφημερίδων που διαγκωνίζονται στο ποια θα εκφράσει με μεγαλύτερο πάθος τις απόψεις των προέδρων της ΠΑΕ και έχει ως αποτέλεσμα να θεριεύει το μέγεθος της «αρρώστιας» του ελληνικού ποδοσφαίρου.
**Ποσοστό 10,1% για την «Αθλητική Κυριακή» (ΝΕΤ, 23.00) έναντι 8% του «Σκάι Goal» (Σκάι 21.40) στη μάχη των δύο ελεύθερων εκπομπών στιγμιότυπων του αθλητικού Σαββατοκύριακου.
Short stories
**Ο Λάμπης Ταγματάρχης για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ; Σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση προσέγγισε το διευθυντικό στέλεχος της Nova, για την επίμαχη θέση στην ΕΡΤ.
** Ακρόαση σήμερα στο ΕΣΡ του ραδιοφωνικού σταθμού Hot FM, μετά το κλείσιμό του. Η ιδιοκτησία του που έχει προσφύγει στο ΣτΕ, καλείται από το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο για παροχή διευκρινίσεων σχετικά με αίτηση αναστολής εκτελέσεως κατά της 388/2007 απόφασης του ΕΣΡ.
**Μέσα στο άμεσο χρονικό διάστημα αναμένεται να δημοσιευτεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης, η ευρωπαϊκή οδηγία για τις οπτικοακουστικές υπηρεσίες. Πρόκειται για υποχρέωση της Ελλάδας, από το προηγούμενο έτος, με διατάξεις για την τοποθέτηση διαφημιζόμενων προϊόντων στα σήριαλ, αλλά και με κανόνες για τις συμβάσεις των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
**Με 24,3% θεαματικότητα παραμένει πρώτο το δελτίο ειδήσεων του Mega , τον Οκτώβριο σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB . Δεύτερο το Alter με 17,6 και τρίτο το Star με 12,.8%. Στο 12,4 % ο ΑΝΤ1,με 11,1% ο Alpha , στο 4% η ΝΕΤ.
**Το ενδεχόμενο της άμεσης πτώχευσης εξετάζει η ιδιοκτησία της «Απογευματινής. Ο εκδότης ανέλαβε την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων για την υπαγωγή της εταιρείας στο άρθρο 99 .
**Αυτή την Κυριακή , αναμένεται να κυκλοφορήσει η ανανεωμένη «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία». Έπονται οι αλλαγές στο site της εφημερίδας. Με νέα σελιδοποίηση κυκλοφορεί και η «Ναυτεμπορική».
**Περιοδικό για το X-Factor. Κυκλοφορεί σήμερα με τον τίτλο X-Magazine από τη Δάφνη Επικοινωνίες του ομίλου ΑΝΤ1 με όλες τις εξελίξεις του παιχνιδιού X-Factor.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου